1398/05/15
اپل با افزایش سرمایهگذاری روی واحد تحقیقوتوسعه، 7.9 درصد از درآمدِ سهماههی سوم 2019 را به این بخش اختصاص داده است.
1398/04/30
با استعفای هرالد کروگر، الیور زیپسه از 25 مرداد ریاست هیئتمدیرهی بیامو را برعهده خواهد گرفت.
1398/04/17
بیل گیتس در مصاحبهای که امروز از cnn پخش خواهد شد، ادعا میکند استیو جابز جادوگری کرد و شرکتی را که روبهمرگ بود، تبدیل به باارزشترین شرکت جهان کرد.
1398/03/30
تیم کوک، ساتیا نادلا، لیزا سو، شانتانو ناراین، مارک زاکربرگ و جف بزوس برخی از بزرگترین مدیران عامل دنیای فناوری هستند که در سال گذشته، موفق شدند شرکت خود را متحول یا عملکرد عالی آنها را حفظ کنند.
1398/02/17
شرکتهای امروزی نمیتوانند منتظر آیندهای باثبات بمانند؛ زیرا جوّ حاکم بر بازارهای رقابتی فعلی، با شرایط نامطمئن و ساختارشکنی غیرمنتظرهای همراه است.
1398/02/09
کوئیست نوتریشن مواد غذایی سالم، مغذی و خوشمزهای با کربوهیدرات پایین درست میکند و قصد دارد با گسترش رژیم غذایی سالم بیماری متابولیک را ریشهکن کند.
1398/02/02
هدف از سؤال پرسیدن گرفتن پاسخی مناسب برای حل مشکل یا راهنمایی در انجام کاری است، بنابراین باید در مورد نحوهی مطرح کردن آن دقت شود.
1398/01/26
ردیت یکی از 10 وبسایت پربازدید دنیا است که با هدف خوشگذرانی کابران بنیانگذاری شد؛ اما اکنون اهداف مهمی مانند ارزشآفرینی و کمک به انسانها دارد.
1398/01/19
تونی فرناندز شرکت ورشکستهی ایرآسیا را با مبلغی کمتر از یک دلار و بدهی 10 میلیون دلاری خرید و ارزش آن را به چندمیلیارد دلار رساند.
1397/12/25
دو مدیر ارشد فیسبوک پس از انتشار نامه رسمی مدیرعامل با هدف تغییرات استراتژی شرکت، پس از سالها فعالیت، غول شبکه اجتماعی را ترک کردند.
1397/10/22
شهرام شاهکار که پیش از این سمت مدیرعاملی و ریاست هیئتمدیرهی اسنپ را برعهده داشت، به کافه بازار پیوست.
1397/10/10
زنان در محیط کاری و حتی در موقعیتهای مدیریتی، با مشکلاتی بیش از مردان روبهرو هستند که برای حل آنها، باید راهکارهای منحصربهفرد پیدا کنند.
1397/09/13
شرکتهای بزرگ با اتخاذ استراتژی «یکپارچگی بدون کد» فکرکردن شبیه استارتاپهای ساختارشکن را شروع کردهاند.
1397/09/03
کارلوس گوسن بهدلیل تخلف و سوءاستفاده مالی از ریاست هیئتمدیرهی نیسان عزل شد. البته، رنو هنوز تصمیمی دربارهی آیندهی کار با گوسن نگرفته است.
1397/08/29
مدیرعامل بزرگترین شرکت دنیا، طرفدار تنظیم مقررات برای غولهای فناروی سیلیکونولی نیست، اما معقد است که برای دنیای تکنولوژی ورق در حال برگشتن است.
1397/08/23
مدیریت تیمی که اعضای آن در شهرها یا حتی سایر کشورها زندگی میکنند چالش بزرگی است که به کمک ابزار مناسب و تعریف دقیق ارزشها حل میشود.
1397/06/14
ماسک یکی از کارآفرینان بسیار موفق دنیا محسوب میشود؛ اما بسیاری از کارشناسان و سرمایهگذاران تسلا معتقدند، دوران او در صنعت خودروسازی به پایان رسیده است.
1397/06/11
توانایی برقراری ارتباط خوب یکی از ویژگیهایی است که یک مدیر موفق باید از آن برخوردار باشد. نحوهی سخن گفتن و استفاده از کلمات مناسب تاثیر بسزایی در این امر دارد.
1397/06/06
داشتن یک مشارکت موفق میتواند پایههای فعالیت تجاری شما را قویتر کند و شانس موفقیتتان را افزایش دهید.
1397/06/04
کمتر بودن زنان مدیر نسبت به مردان دلایل مختلفی دارد، بخشی از آن به کمبود اعتمادبهنفس و بخشی به عدم شبکهسازی و کمک گرفتن مربوط میشود.
1397/06/04
فیسبوک بعد از رسواییهای اخیر در تلاش است تا بار دیگر اعتماد مردم را جلب کند و یکی از بازاریابان حرفهای و قدیمی را استخدام کرده است.
1397/05/30
گرچه ارزیابی عملکرد شخصی تا حدودی به پیشرفت انسان کمک میکند، اما سرزنش و انتقاد و تردیدهای درونی، موانعی هستند که انگیزهی هر اقدامی را از بین میبرند.
1397/05/20
نیل به اهداف و کسب موفقیت، لزوماً ضامن بقای اعتبار رهبران کسب و کار نیست. رهبران موفق با درک هشدارهای محیطی از سقوط خود پیشگیری میکنند.
1397/05/13
رابطهی رهبر تیم یا سازمان با کارمندان، مستقیماً روی رضایت شغلی آنها تأثیر میگذارد و یکی از مهمترین عوامل تعیینکنندهی بازدهی نهایی است.
1397/05/13
آزادکارها نقش پررنگی در پروژههای شرکت گوگل دارند و تعداد آنها نسبت به هر زمانی بسیار بیشتر شده اما اعتبار زیادی به آنها داده نمیشود.
1397/05/09
برای آزادکارها و بنیانگذاران انتخاب مشتری خوب بسیار مهم بوده و حکم مرگ و زندگی را دارد، داشتن مشتری نامناسب لذت کار را از بین میبرد.
1397/05/07
آیندهنگری، یک ویژگی منحصربهفرد است که هم مزایا و هم معایبی دارد. با شناخت این ویژگیها میتوان مسیر شرکت را بهسمت موفقیت بیشتر هدایت کرد.
1397/05/04
مدل کسبوکار مفید و متناسب با بستر و زمینهی کار میتواند به توسعهی کاربرها و رسیدن به یک کسبوکار موفق کمک کند.
1397/05/04
مشتری، پایه و اساس هر کسبوکاری است. تا زمانی که مشتری وجود نداشته باشد هیچ کسبوکاری پیشرفت نمیکند پس باید برای افزایش آن تلاش کرد.
1397/05/04
ملاقات مدیرعامل با مشتریان شرکت، یکی از استراتژیهای بسیار سودمند کسبوکار است که نتایج مثبت آن، جوانب مختلف کسبوکار را تحت تأثیر قرار میدهد.