این همکاری که در اسرع وقت اجرایی خواهد شد و تمامی مسابقات فدراسیون بینالمللی بسکتبال سرتاسر جهان را تا دسامبر 2019 پوشش خواهد داد، جدیدترین اقدام در راستای برنامه اسپانسری ورزشی برند تی سی ال در سطح جهانی است. این همکاری جدید در ادامه همکاری با ستاره فوتبال جهان، نیمار جونیور بوده و بر تعهد این شرکت به پیشروی در سطح جهانی و اجرای تعهداتش در قبال مصرفکنندگان جهانی تاکید دارد.
yuki wei، معاونت شرکت تی سی ال گفت: «از اینکه با fiba همکار شده ایم بسیار خوشحال هستیم. این همکاری یک شراکت تاثیرگذار در جامعه جهانی بسکتبال خواهد بود؛ چرا که همکاریهای بصورت اسپانسر ورزشی، در بطن استراتژی بین المللی برند تی سی ال قرار گرفته است».
patrick baumann، دبیر کل fiba و عضو کمیته بین المللی المپیک گفت: «از اینکه برند تی سی ال در تمامی مسابقات مهم fiba شامل جام جهانی بسکتبال fiba 2019 و صعودکنندگان به دور بعد به ما پیوسته است خوشحالیم». وی افزود: «تی سی ال یکی از شرکتهای برجسته جهانی در چین بوده و از همکاری با آن خوشحالیم .امید است که بتوانیم با ایجاد فرصتهای مشترک همکاری در جهت ارتقاء بزرگترین مسابقه بسکتبال در جهان پیش رویم».
تحت این قرارداد، تی سی ال قادر خواهد بود از لوگوی جام جهانی 2019 fiba روی محصولات لوازم خانگی شامل تلویزیون، یخچال، ماشین ظرفشویی، گاز و غیره استفاده نماید.
همچنین به موجب این قرارداد حق اسپانسری هدایای صعودکنندگان آسیایی جام جهانی سال بعد و همچنین حق فعالیتهای اصلی بازرگانی مسابقات برتر fiba و اسپانسری جام جهانی بسکتبال بانوان بسکتبال 2018 به تی سی ال اعطا شده است.
حقوق خاص در جام جهانی بسکتبال 2019 شامل نمایش برند (تبلیغات) در زمین بازی و اهدای جایزه به بهترین بازیکن با نام 'بهترین بازیکن tcl' می شود.
مراسم عقد قرارداد تی سی ال و fiba در استان schenzen چین
هولدینگ لوازم برقی تی سی ال با مسئولیت محدود، یکی از اصلیترین مهرهها در صنعت جهانی تلویزیون است که شامل بخشهای تحقیق و توسعه، تولید و توزیع محصولات برقی مصرفی است. دفتر مرکزی این برند در کشور چین واقع شده است. طبق مدل جدید کسب و کار 'محصول و مصرف کننده محور' که تمرکز اولیهاش بر استراتژی ' هوشمندسازی + اینترنت' و 'محصول+خدمت' است، تی سی ال اکوسیستم کاملی برای تلویزیونهای هوشمند خود در نظر گرفته است که تجربهای منحصر به فرد برای مصرف کننده خلق میکند..
تی سی ال در ایران شرکت مادیران را به عنوان شریک تجاری خود انتخاب کرده است. مادیران بیش از 50 سال سابقه فعالیت داشته و از یکهزار نیروی متخصص ایرانی بهره میبرد.
مدیر عامل شرکت مادیران، بابک ثقفی، در نشست خبری شهریور ماه 96 که با حضور اصحاب رسانه انجام شد، گفت: گارانتی محصولات تیسیال که توسط مادیران انجام میشود، دو ساله و شامل همه موارد، غیر از شکستگی است.
این شرکت، بیش از ده سال است که وارد بازار تلویزیون ایران شده و با ورودش همه معادلات بازار را بر هم زده است. با عرضه محصولاتی با طراحی به روز، کیفیت جهانی و قیمت مناسب، از رقبای خارجی خود پیشی گرفته و در دل مشتریان ایرانی برای خود جایگاه ارزشمندی خلق کرده است.