تیم مهندسی شرکت تیونینگ جی پاور (g-power) معتقد است که بیامو m6 کوپه? استاندارد به قدرت بیشتر و ظاهر تهاجمیتری نیاز دارد؛ به همین دلیل، متخصصان این شرکت اقدام به تیونینگ و تقویت کوپهی آلمانی کردهاند. تنظیم جدید توربوشارژرها و استفاده از دیگر قطعات اسپرت فنی، خروجی پیشرانهی m6 را به 789 اسب بخار قدرت و 1050 نیوتنمتر گشتاور رسانده و حداکثر سرعت خودرو به 330 کیلومتر بر ساعت رسیده است. جی پاور شتاب صفرتا 100 کیلومتر بر ساعت این مدل را اعلام نکرده است اما ازآنجاییکه m6 استاندارد با پکیج کامپیتیشن در 3.9 ثانیه به سرعت 100 کیلومتربر ساعت میرسد، تعجبی ندارد که این زمان به زیر سه ثانیه رسیده باشد.
m6 تقویتشده از تمامی محصولات کنونی بیامو قویتر است. همچنین در مقایسه با نسخهی استاندارد، 197 اسب بخار قدرت و 350 نیوتنمتر گشتاور بیشتری دارد. البته این اختلاف در مقایسه با نسخهی مجهز به پکیج کامپیتیشن (competition package) است و m6 معمولی تنها 552 اسب بخار قدرت و 680 نیوتنمتر گشتاور دارد؛ ارتقای فنی مختلف در m6 ارزان به دست نمیآید؛ بهگونهای که باید برای نرمافزار عملکرد 3 هزار و 519 یورو (4 هزار و 9 دلار)، توربوشارژرها 4 هزار و 581 یورو (5 هزار و 219 دلار)، کاتالیزور اسپرت 4 هزار و 593 یورو (5 هزار و 232 دلار) پرداخت کرد. سفارش سیستم اگزوز تیتانیومی نیز 6 هزار و 501 یورو (7 هزار و 406 دلار) به قیمتهای قبلی اضافه میکند و کسانی که خواهان سر اگزوزهای کربنی باشد باید یک هزار و 446 یورو (یک هزار و 649 دلار) دیگر پرداخت کنند. تمامی این قیمتها برای بازار آلمان هستند و شامل هزینهی نصب نمیشود.
در بخش طراحی، جی پاور با نگاهی به مدل m4 gts و تمرکز بر افزایش خنککنندگی، قطعاتی را به m6 اضافه کرده است که شامل کیت بدنهی فیبر کربنی با اسپویلر جلو، رکابهای اسپرت، دیفیوزر، بال عقب و کاپوت جدید میشوند. تمام قطعات بهصورت آئرودینامیک مهندسی شدهاند و داونفورس را در هر دو محور خودرو افزایش میدهند. m6 قدرتمند g-power به کمکفنرهای قابل تنظیم و رینگهای 21 اینچی جدید با لاستیکهای 255 در جلو و 295 در عقب هم مجهز شده است.