صفحه اصلی

آرشیو مقاله ها

آرشیو اخبار

همکاری با ما

تماس با ما
 
عنوان خبر
 
  
 
فروشگاه رایکا فروش پر تخفیف محصولات هیرشا
هر روز صبح جدیدترین اخبار در افرنگ نیوز کلیک کنید ...
A.A.B/ وجهه استنباط شده نسبت به يك مقصد گردشگري
تعداد بازدید : 514
 
 

متن زير چكيده مي باشد، براي دريافت متن كامل مقاله بر روي فايل مقاله كليك كنيد


 صنعت گردشگري در طي دهه اخير با نرخ رشدي شتابان گسترش يافته و منبع در آمدي قابل ملاحظه اي براي بسياري از كشور هاي در حال توسعه بوده است . اما كشور ما با وجود قابليت هاي بالاي خود، سهم ناچيزي از اين كسب و كار جهاني به خود اختصاص داده است . از اين رو لازم است در مورد عوامل موثر براي موفقيت يك مقصد در اين صنعت مطالعه گردد. وجهه استنباط شده از مقصد گردشگري عاملي است كه بسياري از گردشگران در هنگام انتخاب يك مقصد مورد توجه قرار مي دهند اين وجهه استنباط شده مجموعه باورها و عقايد و نظراتي است كه يك فرد نسبت به آن مقصد دارد . و ممكن است مبتني بر دانش عيني (برداشت ها)، پيش داوري ها‏‏، تصورات، يا افكار احساسي يك فرد نسبت به آن مقصد باشد. در اين مقاله مباني نظري چگونگي شكل گيري و مديريت وجهه يك مقصد گردشگري توضيح داده شده است. همچنين با مطالعه ميداني بر روي بخشي از بازار مشخص شد كه تجربه قبلي سفر به منطقه موجب تعديل نگرش هاي اوليه نسبت به ايران مي گردد و همچنين استنباط گردشگران از ميزان ريسك سفر به ايران و وجهه استنباط شده از آن برعلاقه گردشگران براي سفر به اين كشور تاثير مي گذارد

 
نویسنده: بهرام رنجبريان
مترجم :
منبع : مجله پژوهشي علوم انساني دانشگاه اصفهان – جلد 21 – پاييز و زمستان 1385
تاریخ : پاييز و زمستان 1385
مطالب مرتبط
 
 A.A.B/ نگرشي تحليلي بر مدل تكامل فضايي در برنامه ريزي توسعه گردشگري
 A.A.B/ راهكارهاي توسعه گردشگري روستايي با استفاده از مدل SWOT: دهستان لواسان كوچك
 A.A.B/ شناخت الگوي فضاي توريستي شهر اصفهان با استفاده از سيستم GIS
 A.A.B/ نقش گردشگري روستايي در توسعه روستايي (نقد و تحليل چهارچوب هاي نظريه اي)
 A.A.B/ تأثير تجربه سفر بر وجهه استنباط شده از ايران به عنوان يك مقصد گردشگري در بين گردشگران خارجي
 
نظرات
 
نام : شهر :
   
 
 
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت فرا ارتباط می باشد