1397/07/05
رنگ یکی از عوامل تأثیرگذار در موفقیت یا شکست کمپین بازاریابی است که باید با توجه به نوع مخاطب، محتوا و فرهنگ مردم منطقه انتخاب شود.
1392/01/27
براساس بررسیهایی که توسط یک موسسه پژوهشی و آمارگیری تکنولوژی جدید انجام شده، در سه ماهه اول سال جاری میلادی میزان فروش کامپیوترهای شخصی حدود 14 درصد کاهش یافته که در تمام دو دهه گذشته بی سابقه بوده است.
1391/10/19
موسسه تحقیقات مالی و تجاری « دلویت» پیش بینی می کند که در سال میلادی جدید تلفن های همراه هوشمند به یک کالای مصرف همگانی در سراسر جهان بدل خواهند شد.
1391/09/17
به گزارش خبرگزاری رویترز علاوه بر این شش شرکت بزرگ، دو شرکت زیر مجموعه پاناسونیک نیز شامل این حکم شده و به پرداخت مبالغ کمتری محکوم شده اند.
1390/07/14
برای اینکه تصویر بهتری از نتیجه ی تلاش این کارآفرینان داشته باشید، به ارزش برند هر کدام از این کسب و کارها هم (به دلار) اشاره ای می کنیم. این ارزش گذاری از طریق اینتربرند که بزرگ ترین سازمان در دنیا برای رتبه بندی برندهاست، انجام شده. ارزش برند، یکی از سرمایه های غیرقابل لمس یک کسب و کار به شمار می رود؛ یعنی میزان پولی که سرمایه دارها برای نام تجاری یک کسب و کار (و نه کل کسب و کار) حاضرند، بپردازند.
1390/05/21
دادگاهی به شرکت اپل اجازه داده است تا فروش محصولی ساخت شرکت سامسونگ را در اتحادیه اروپا به جز هلند متوقف کند که به طور مستقیم با مدل آی پد اپل رقابت میکند.
1390/03/03
شرکت سونی، یکی از تولید کنندگان مهم لوازم الکترونیکی در جهان، پیش بینی کرده است که در سال جاری میلادی سه میلیارد و دویست میلیون دلار ضرر خواهد کرد. این درحالی است که این شرکت قبلا پیش بینی کرده بود که در پایان سال مالی در ماه مارس سال آینده، 860 میلیون دلار سود کسب کند.
1390/02/22
مایکروسافت، بزرگترین شرکت نرم افزاری جهان موافقت خود را با خرید اسکایپ، شرکت خدمات تلفن اینترنتی، اعلام کرده است.
1390/02/21
عصرایران: مقامات چینی پس از اینكه در سال 2010 میلادی موفق به كسب عنوان بزرگترین صادر كننده كالا در جهان شدند ، این بار بخت خود را برای صادرات نوزادان اضافه خود به دیگر كشورهای دنیا می آزمایند.
1390/02/02
انسان موجودی است که برای زندگی اجتماعی آفریده شده و هنگامی که احساس کند دوست داشتنی و مورد پذیرش نیست، احساس بدبختی و تیره روزی میکند.
1390/02/02
بیل گیتس»، رئیس «مایکروسافت»، در یک سخنرانی در یکی از دبیرستانهای آمریکا، خطاب به دانشآموزان گفت: «در دبیرستان خیلی چیزها را به دانشآموزان نمیآموزند». او هفت اصل مهم را که دانشآموزان در دبیرستان فرا نمیگیرند، بیان کرد.
1390/02/02
بازاریابی اثر بخش به عـنوان ساختن چیـزی كه بتواند بفروشد و نه فروش آنچه كه می توانید بسازید تعبیـر می شود »
1389/12/16
ر جلسهای با حضور نماینده اردکان در مجلس شورای اسلامی، رئیس و معاون موسسه تحقیقات پسته کشور، رئیس مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد و مسئولان شهرستان اردکان مشکلات و نیازهای ایستگاه تحقیقات پسته اردکان مورد بررسی و تصمیمگیری قرار گرفت.
1389/12/01