اخبار
منبع : ایران دانش

اولین اتوبوس برقی دوطبقه هیوندای رونمایی شد

هیوندای اولین اتوبوس دوطبقه‌ی کاملا الکتریکی خود را در کره با هدف کاهش آلایندگی‌های ناشی از ترافیک رونمایی کرده است. این شرکت در اولین اتوبوس دوطبقه‌ی الکتریکی‌اش، از بسته‌ی باتری پلیمری با ظرفیت 384 کیلووات‌ساعت استفاده کرده که آن را قادر می‌سازد با هربار شارژ 300 کیلومتر مسافت را طی کند. به‌گفته‌ی هیوندای، شارژشدن کامل باتری این اتوبوس به 72 دقیقه زمان نیاز دارد.

hyundai electric bus

باتری بزرگ اتوبوس دوطبقه‌ی هیوندای انرژی موردنیاز موتور الکتریکی 321 اسب‌بخاری آن را تأمین می‌کند. هیوندای برای دستیابی به‌راحتی بیشتر از سیستم تعلیق مستقل در محصول جدیدش استفاده کرده و سیستم فرمان‌پذیری چرخ‌های عقب نیز به راننده‌ی اتوبوس کمک می‌کند در ترافیک شهری قدرت مانور بیشتری داشته باشد.

hyundai electric bus

به‌گفته‌ی مدیر بخش مهندسی خودروهای تجاری هیوندای، این اتوبوس دوطبقه خودرو دوستدار محیط‌زیست است که به پاک‌ترشدن هوای شهر کمک می‌کند و گنجایش 70 سرنشین را دارد که 11 سرنشین آن در صندلی‌های طبقه‌ی پایین و 59 نفر نیز در صندلی‌های طبقه‌ی بالا می‌نشینند. در طبقه‌ی اول این اتوبوس، شیب کشویی خودکاری وجود دارد تا افراد معلول یا مسن بتوانند به‌راحتی با ولیچر وارد اتوبوس شوند. تجهیزات ایمنی استاندارد این اتوبوس نیز سیستم ترمز اضطراری خودکار و رادار بین خطوط را شامل می‌شود.

hyundai electric bus

گفتنی است در‌حال‌حاضر، این اتوبوس در نمایشگاه زیرساخت‌ها و فناوری‌های حمل‌و‌نقل در کره درمعرض نمایش عمومی قرار دارد.

 

www.zoomit.ir
 

ابرخودرو 1200 اسب بخاری آسترو دایملر برگمایستر رونمایی شد

بازسازی برندهای قدیمی خودروسازی برای ساخت خودروهای سوپراسپرت فوق‌العاده گران‌قیمت، موضوع جدیدی نیست. گروه فولکس‌واگن در سال 1998 بوگاتی را تصاحب کرد و 21 سال بعد ما ابرخودروهای ویرون و شیرون را می‌بینیم که موفقیت فراوانی به دست آورده‌اند. بنابراین جای تعجب نیست که سایر برندهای تعطیل‌شده مانند آسترو دایملر بار دیگر به میدان بازگردند؛ آسترو دایملر به‌تازگی در رویداد کنکورسو الگانزا ویلادسته 2019 با ابرخودروی برگمایستر (bergmeister) بازگشتی شکوهمند داشت.

austro-daimler bergmeister / ابرخودرو آسترو دایملر برگمیستر

آسترو دایملر برگمایستر adr 630 shooting grand با کاپوت کشیده به همراه درهای گالوینگ بسیار خیره‌کننده به نظر می‌رسد که یادآور مرسدس بنز sls amg است. بااین‌حال بسیاری از ویژگی‌های برگمایستر کاملاً جدید است و برخی قطعات از مرسدس بنز amg gt قرض گرفته می‌شوند؛ از جمله این موارد می‌توان به پیشرانه خطی 6 سیلندر و شیشه جلو اشاره کرد. در حقیقت این خودرو ترکیبی از مدل gt با شوتینگ‌بریک است و نتیجه نهایی بسیار خیره‌کننده به نظر می‌رسد.

austro-daimler bergmeister / ابرخودرو آسترو دایملر برگمیستر

آنچه که باعث می‌شود برگمایستر adr 630 جذاب باشد، سیستم محرکه برقی آن است و در حقیقت خودروی پلاگین هیبرید محسوب می‌شود. برگمایستر از باتری 55 کیلوواتی به همراه سه موتور الکتریکی بهره می‌برد. در صورتی که سیستم محرکه برقی را با پیشرانه چهار لیتری خطی 6 سیلندر amg gt ترکیب کنیم، خودروی جدیدی با قدرت 1198 اسب‌بخار و گشتاور 1،600 نیوتن‌متر در دسترس قرار می‌گیرد. ابرخودروی آسترو دایملر تنها به 2/5 ثانیه زمان نیاز دارد تا از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتربرساعت دست یابد، درحالی‌که بیشینه سرعت آن به 320 کیلومتربرساعت می‌رسد.

austro-daimler bergmeister / ابرخودرو آسترو دایملر برگمیستر

درحالی‌که خودروی جدید آسترو دایملر هم‌اکنون خریدار دارد، رولند اشتگل، مدیر پروژه این شرکت امیدوار است که بتواند مجموعه‌ای از خودروهای کوچک تولید کند. به احتمال زیاد، این خودروها شامل کانورتیبل و یک مدل کوچک‌تر باشند. آسترو دایملر برگمایستر خودروی سفارشی است و شانس زیادی برای دیدن آن در جاده وجود دارد. بااین‌حال همیشه احیای شرکت‌های خودروسازی ورشکسته و تعطیل‌شده به امید ارائه مدل‌های مدرن، هیجان‌انگیز است. اگرچه ممکن است آسترو دایملر برگمایستر adr 630 شوتینگ گرند خودروی مورد علاقه هر فردی نباشد، اما شکی نیست که بسیار درخورتوجه به نظر می‌رسد.

src='https://www.aparat.com/embed/t4f9q?data[rnddiv]=28867211752&data[responsive]=yes'>

دانلود    360p          720p

www.zoomit.ir
 

ابتکار جالب جگوار لندرور در استفاده از گرم‌کن فرمان برای مسیریابی

گرمکن فرمان این روزها یکی از آپشن‌های متداول در خودروهای لوکس است و به‌خصوص در مناطق سردسیر طرفداران زیادی دارد. اما گروه جگوار لندرور به‌عنوان یکی از پیشتازان صنعت خودرو تصمیم گرفته است تا این آپشن به ظاهر ساده را وارد مرحله‌ی جدید کرده و در خودروهای آینده‌ی خود از آن‌ها استفاده‌ی جالبی کند.

در این پروژه، جگوار لندرور با گروهی از دانشگاه گلاسکو نیز همکاری کرده است تا یک غربیلک فرمان هوشمند طراحی کنند. این غربیلک فرمان می‌تواند با گرم‌ و سرد شدن به راننده، زمان مناسب برای دور زدن یا تغییر لاین را اطلاع دهد.

به‌گفته‌ی این شرکت، المنت‌هایی در دو سمت غربیلک فرمان نصب شده‌اند که می‌توانند به‌سرعت گرم یا سرد شوند؛ به‌طوری‌که سمت چپ و راست فرمان می‌توانند 6 درجه اختلاف دما داشته باشند. تا اینجای کار، این اعداد جالب به نظر می‌رسند ولی راننده نیز این امکان را دارد تا بسته به سلیقه‌ی خود میزان دمای غربیلک فرمان را تغییر دهد.

jaguar xfl

این فناوری از آنجایی برای جگوار لندرور جذابیت دارد که معتقد است می‌تواند از آن برای کاهش تصادف‌ها استفاده کند. از آنجایی که حواس‌پرتی راننده یکی از عوامل اصلی و مهم تصادف است و 10 درصد تصادف‌های مرگبار در آمریکا نیز بر اثر حواس‌پرتی راننده اتفاق می‌افتند، جگوار لندرور امیدوار است تا با این غربیلک فرمان جدید بتواند احتمال وقوع حادثه را پایین‌تر بیاورد.

این غربیلک فرمان می‌تواند با تغییر دادن دمای خود، هشدارهای لازم را به راننده بدهد و این در حالی است که همانند سیستم‌های هشدار متداول، راننده دیگر نیازی ندارد چشم خود را از جاده بردارد و به هشدارهای تصویری در نمایشگر یا پشت آمپرها نگاه کند.

به‌گفته‌ی مهندس ارشد بخش الکترونیک گروه جگوار لندرور، ایمنی برای این خودروساز اولویت بسیار مهمی است و این شرکت در تلاش است با اتکا به فناوری‌های نوین، ایمنی محصولات خود را بالاتر ببرد. به همین دلیل است که جگوار لندرور روی خودروهای خودران آینده نیز کار می‌کند. سیستم فرمان دارای حسگرجدید نیز بخشی از همین باور جگوار لندرور است و هدف این خودروساز از توسعه‌ی چنین فناوری‌، کاهش احتمال چشم برداشتن راننده از جاده و پرت‌نشدن حواس او است.

www.zoomit.ir
 

محصول جدید برابوس؛ مرسدس amg gt63s

بدون درنظرگرفتن ابرخودروی amg one، مرسدس amg gt63s با قدرت 630 اسب بخاری خود در حال حاضر قوی‌ترین خودرویی است که مرسدس بنز تولید می‌کند. برابوس، یکی از قوی‌ترین تیونرهای آلمانی، تصمیم گرفته است تا دستی به سروروی موتور v8 تویین توربوی 4 لیتری این خودرو بکشد و قدرت آن را افزایش دهد. نتیجه‌ی کار، سدان اسپرتی از آب درآمده است که 789 اسب‌بخار قدرت دارد؛ یعنی 159 اسب‌بخار بیشتر از مدل استاندارد این خودرو.

mercedes-amg gt63 s by brabus

برابوس درکنار افزایش قدرت، موتور گشتاور آن را نیز به 1000 نیوتون‌متر رسانده است. پس از اعمال این تغییرات، سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتر خودرو به 2.9 ثانیه کاهش پیدا کرده است. حداکثر سرعت آن نیز به‌صورت الکترونیکی روی 315 کیلومتر بر ساعت محدود شده است که از این نظر با مدل استاندارد برابری می‌کند. اگر برایتان سؤال پیش آمده که برابوس چگونه به این قدرت دست پیدا کرده است؛ باید اشاره کنیم تیونر اقدام به نصب توربوشارژرهای بزرگ‌تر کرده، در مرحله‌ی بعد هم تنظیمات ecu تغییر کرده است.

mercedes-amg gt63 s by brabus

برای اینکه خودرو ظاهری متفاوت با نسخه‌ی استاندارد داشته باشد، برابوس تغییرات ظاهری نیز در بدنه‌ی خودرو اعمال کرده است. بسیاری از بخش‌های بدنه‌ی این خودرو از جنس فیبرکربن ساخته شده‌اند و برابوس آن‌ها را در تونل باد مورد آزمایش قرار داده است. بخش‌های جدیدی که به amg gt63 s اضافه شده‌اند، شامل اسپویلر جلو، ورودی‌های هوای جدید روی سپر، دیفیوزر عقب و خروجی‌های چهارگانه‌ی اگزوز از جنس تیتانیوم هستند.

mercedes-amg gt63 s by brabus

در نمای جانبی هم رینگ‌های برابوس 21 اینچی در جلو و 22 اینچی در عقب نصب شده‌اند. این رینگ‌های 10 پره کاملا جدید هستند و پیش از این روی هیچ‌یک از محصولات برابوس نصب نشده‌اند. برابوس در مرحله‌ی بعد به سراغ سیستم تعلیق رفته و ارتفاع خودرو را 25 میلی‌متر کاهش داده است.

mercedes-amg gt63 s by brabus

درون کابین، استفاده‌ی گسترده از چرم و آلکانترا به چشم می‌خورد. برابوس رنگ تودوزی این خودرو را در هر رنگی که مشتری سفارش دهد، اجرا می‌کند. مشتریانی که بخواهند پول بیشتری هزینه کنند، می‌توانند درخواست کنند به‌جای تزیینات طرح چوب، در خودروی آن‌ها از تزیینات فیبرکربنی استفاده شود. در پایین درها نیز سیستم نورپردازی کار گذاشته شده است که در هنگام باز کردن در، لوگوی برابوس را روشن می‌کنند. رنگ این نورپردازی با نورپردازی داخل کابین همخوانی دارد. رکاب و پدال‌های آلومینیومی هم در آخر، تکمیل‌کننده‌ی جذابیت‌های ظاهری محصول برابوس هستند.

برابوس در حال حاضر پیش‌فروش مدل یادشده را آغاز کرده‌ است ولی قیمت آن فعلا مشخص نیست.

src='https://www.aparat.com/embed/h4hsx?data[rnddiv]=79680165222&data[responsive]=yes'>

 

www.zoomit.ir
 

نگاهی عمیق به فولکس‌ واگن آرتئون مدل 2019

به عقیده بسیاری، فولکس‌واگن آرتئون جایگزینی برای فولکس‌واگن پاسات cc است اما براساس اعلام مدیران این شرکت، سدان جدید و لوکس فولکس‌واگن یک مدل کاملاً جدید محسوب می‌شود که با ترکیب خصوصیات ظاهری یک خودروی هاچ بک و فضای داخلی یک سدان، کابین لوکس و پیشرانه قدرتمندی را در اختیار راننده و سرنشینان قرار می‌دهد.

فولکس واگن آرتئون

کلاوز بیشکوف طراح آرتئون معتقد است، با معرفی و رونمایی از آرتئون فصل جدیدی در تاریخ محصولات این شرکت شروع خواهد شد. این خودرو یک مدل تقریباً لوکس و مجهز در کلاس بدنه خودروهای سدان فست‌بک است که از طراحی بسیار جذابی بهره می‌برد. خودروی لوکس فولکس‌واگن بر پایه پلتفرم mqb شرکت پرسابقه آلمانی ساخته شده است. فولکس آرتئون یک خودرو با ابعاد نسبتاً بزرگ است و از این نظر آن را می‌توان با رنو تالیسمان، کیا استینگر و تویوتا آوالون مقایسه کرد.

فولکس واگن آرتئون

شرکت فولکس‌واگن در طراحی آرتئون به‌نوعی ساختارشکنی کرده و نمونه‌ای لوکس و متفاوت با تمام تولیدات خود را روانه بازار کرده است. در بخش جلویی، چراغ‌ها باریک و مدرن بوده و با ساختاری مشابه با جلوپنجره با سه خط موازی طراحی‌ شده‌اند که به همراه ورودی‌های هوای تعبیه‌شده روی سپر جلو، ظاهری مدرن و مهاجم برای آن رقم می‌زند. در موتور و کاپوت نیز کشیده و با ارتفاع نسبتاً کوتاه برای چنین خودرویی طراحی شده است.

فولکس واگن آرتئون

در نمای کناری، خط جانبی اصلی از بخش بالایی چراغ‌های جلویی آغاز می‌شود و پس از عبور از بالای دستگیره‌های در بدون شیب تا چراغ‌های عقب امتداد پیدا می‌کند. خط سقف نیز باتوجه‌به ساختار فست‌بک این خودرو، با شیبی نسبتاً تند برای یک خودروی سدان نمایی زیبا را به وجود آورده است که موجب کاهش فضای موجود برای سر سرنشینان خواهد شد. در بخش عقبی نیز چراغ‌ها کشیده و کوتاه بوده و درکنار خروجی‌های اگزوز دوگانه، نمایی زیبا را برای آن رقم خواهند زد.فولکس واگن آرتئون

آرتئون در یک‌سو، خودرویی محافظه‌کارانه و راحت مانند بیوک لاکراس و تویوتا آوالون است. از سوی دیگر، دارای طراحی جذاب‌تر مثل کیا استینگر یا نیسان ماکسیما است. درمجموع طراحی خارجی فولکس‌واگن آرتئون را هرچند نمی‌توان محافظه‌کارانه دانست، اما با توازن میان جذابیت و وقار و بهره‌گیری از اصالت طراحی این شرکت به نمونه‌ای مناسب برای خریداران در بین خودروهای سدان لوکس با قیمت متوسط تبدیل‌ شده است.طراحی داخلی و کابین فولکس‌واگن آرتئون شباهت‌های زیادی با فولکس‌واگن اطلس نسل جدید داشته و در ساخت آن از مواد اولیه باکیفیت بالا استفاده‌ شده است. نمای داخلی لوکس بوده و جاگذاری ابزار و تجهیزات رفاهی در مکان‌ مناسب و مطلوبی صورت گرفته است.

فولکس واگن آرتئون

صندلی‌های مجهز به سیستم تهویه، با چرم مرغوب روکش شده و با دربرگرفتن راننده و سرنشینان، فضای کافی برای آن‌ها فراهم می‌کنند. باتوجه‌به پهنای بالای فولکس‌واگن آرتئون، فضای کافی برای سرنشینان صندلی‌های ردیف دوم نیز وجود دارد؛ اما باتوجه‌به فرم سقف، سرنشینان بلندقد با اندکی مشکل مواجه خواهند شد.

فولکس واگن آرتئون

طول محور خودرو نسبت به پاسات cc تقریباً 12 سانتی‌متر و بدنه آن 6 سانتی‌متر افزایش داشته است. این سدان بزرگ دارای فضای داخلی کابین بسیار خوبی است، سرنشینان عقب دارای فضای بسیار خوبی هستند. ازنظر فضای سرنشینان عقب، آرتئون در رتبه پایین‌تری نسبت به تویوتا آوالون و بالاتر از پاسات قرارمی گیرد. ارتفاع سقف نیز بسیار خوب است و آرتئون در این زمینه از پاسات بهتر عمل کرده است. البته هنوز برای افراد قدبلند ممکن است کمی کوچک باشد ولی سرنشینان با قد متوسط هیچ نگرانی نخواهند داشت. یکی از نکات جالب‌توجه در طراحی آرتئون حجم صندوق‌عقب این خودرو است.

فولکس واگن آرتئون

پرچم‌دار فولکس‌واگن دارای بیش از 565 لیتر گنجایش صندوق‌عقب است که از کیا استینگر وتویوتا آوالون بیشتر است؛ البته با خواباندن صندلی‌های عقب فضای بار آرتئون به رقم شگفت‌انگیز 1557 لیتر می‌رسد. درمجموع فضای داخلی کابین آرتئون برای یک خانواده 5 نفرِ با قد متوسط بسیار کافی و مناسب است و از این بابت جای هیچ‌گونه نگرانی وجود ندارد.

شروع قیمت آرتئون از 35845 دلار شروع می‌شود که رقم بالایی برای این کلاس محسوب می‌شود. مدل‌های مختلف آرتئون دارای تجهیزات استانداردی هستند که ازجمله می‌توان به رینگ و تایرهای 18 اینچی، سیستم ورود بدون کلید و فناوری استارت /استاپ، سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه‌نمایش 9 اینچی هماهنگ با اپل کارپلی و اندروید اتو، سیستم کنترل تهویه سه‌گانه، صندلی‌های گرم‌شونده جلو و سیستم هشدار نقاط کور، سیستم تعلیق تطبیقی هوشمند، هشدار برخورد از جلو، ترمز اضطراری خودکار، سیستم سنجش میزان سطح هوشیاری راننده اشاره کرد.

فولکس واگن آرتئون

با افزودن تجهیزاتی مانند سیستم رهیابی ماهواره‌ای، سانروف، صندلی‌های چرمی، کیلومتر شمار دیجیتالی 12.3 اینچی به مدل پایه آرتئون se و پرداخت 39995 دلار می‌توان مدل sel را خریداری کرد.

درعین‌حال، می‌توان با پرداخت 44،945 دلار تیپ پرمیوم آرتئون را با تجهیزات کامل‌تری شامل فرمان گرم‌کن‌دار، صندلی ماساژور راننده، صندلی‌های جلو مجهز به تهویه، صندلی‌های گرم‌شونده عقب، سیستم در صندوق‌عقب خودکار و دیگر تجهیزات ایمنی مانند سیستم حرکت بین خطوط، دوربین 360 درجه، چراغ‌های خودکار جلو و سیستم کمک پارک خریداری کرد.

فولکس واگن آرتئون

فولکس‌واگن آرتئون 2019 در حال حاضر با تخفیف 2500 دلاری فروخته می‌شود. صرف‌نظر از تیپ‌های مختلف، آرتئون همراه‌با یک موتور 2 لیتری توربوشارژ باقدرت 268 اسب‌بخار عرضه می‌شود. این پیشرانه 350 نیوتن‌متر گشتاور را در دور موتور 1950 ارائه می‌کند که رقم کافی برای به حرکت درآوردن فولکس‌واگن آرتئون است. این خودرو تنها به جعبه‌دنده 8 سرعته خودکار مجهز شده است که عملکرد بسیار نرم و قابل‌قبولی به همراه دارد.

فولکس واگن آرتئون

درحالی‌که فولکس‌واگن آرتئون به‌صورت استاندارد با دیفرانسیل جلو عرضه می‌شود، می‌توان با پرداخت 1800 دلار سیستم چهارچرخ متحرک را نیز برای مدل‌های se و sel سفارش داد. مجهزترین مدل آرتئون یعنی پرمیوم نیز به‌صورت پیش‌فرض با سیستم چهارچرخ متحرک عرضه می‌شود. این سیستم به‌صورت یکپارچه عمل کرده و در هنگام کار 50 درصد قدرت پیشرانه را به محور عقب منتقل می‌کند. در جاده‌های پرپیچ‌وخم کوهستانی، آرتئون پریمیوم با سیستم چهارچرخ متحرک، پیچ‌های مسیر را دقیقاً مانند فولکس‌واگن گلف طی می‌کند. البته جای تعجب نیست؛ زیرا هر دو خودروی گلف و آرتئون از پلتفرم mqb فولکس‌واگن بهره می‌برند. کیفیت بسیار خوب، رانندگی با آرتئون را بسیار لذت‌بخش می‌کند.

فولکس واگن آرتئون

از رقبای این خودرو می‌توان به بی‌ام‌و سری 4، مرسدس بنز سی کلاس، کیا استینگر و آئودی a5 اشاره کرد که قیمت بالاتری نسبت به آرتئون دارند. فولکس‌واگن آرتئون خودرویی است لوکس که با قیمتی مناسب، سطح تجهیزات رفاهی و ایمنی و کمکی رانندگی مناسبی را در اختیار راننده و سرنشینان قرار می‌دهد. ظاهر خودرو اندکی متفاوت با خودروهای لوکس موجود در بازار است ولی کابین مجهز و وسیع را در اختیار راننده و سرنشینان قرار می‌دهد. سواری باتوجه‌به سیستم تعلیق هوشمند نرم است و فرمان نیز با دقت بالا، راننده را به چرخ‌های این خودرو منتقل می‌کند. کابین آرام است و صدای سایش تایرها با سطح مسیر و وزش باد نیز به‌سختی وارد آن می‌شود. سیستم کمکی رانندگی سنجش میزان هوشیاری راننده نیز نقش بسزایی در ایمنی سرنشینان ایفا می‌کند.

www.zoomit.ir
 

آلفارومئو 8c 2900b برترین خودروی کلاسیک در کونکورسو الگانزا 2019 انتخاب شد

12 ماه گذشته برای برند آلفارومئو بسیار باشکوه سپری‌ شده است. ورود دوباره به مسابقات فرمول یک که در دهه 50 میلادی دو بار موفق به‌کسب قهرمانی آن شده بود، کسب رکورد گران‌ترین خودروی نمایشگاه رتروموبیل با فروش مدل 8c 2900 b touring berlinetta به‌قیمت 18968675 دلار، کسب جایزه بهترین خودرو در همایش پبل‌بیچ آمریکا، کسب مقام بهترین بهترین‌ها از جشنواره‌ی پنین‌سولا و اکنون کسب مقام بهترین خودروی کلاسیک نمایشگاه concorso d'eleganza villa d'este، از مهم‌ترین دستاوردهای خودروهای آلفارومئو در یک سال گذشته بوده است.

آلفارومئو 8c 2900b touring berlinetta

به‌طور خارق‌العاده‌ای، 3 جایزه از 5 دستاورد مهمی که به‌‌آن اشاره کردیم، توسط آلفارومئوی 8c 2900b touring berlinetta مدل 1937 کسب‌ شده است. اکنون این خودروی کلاسیک جذاب با کسب مقام بهترین خودرو در جشنواره‌های آمریکا و اروپا و جایزه‌ی بهترین‌ بهترین‌ها، معادل یک جایزه‌ی گرنداسلم در تنیس را از آن خود کرده است. تنها تفاوت این جوایز با مسابقات تنیس این است که تاکنون هیچ خودروی موفق به کسب چنین حجم گسترده‌ای از جوایز در بازه زمانی یک‌ساله نشده است.

آلفارومئو 8c 2900b touring berlinetta

برای درک بهتر ارزش مادی و معنوی خودرو، باید بگوییم 8c 2900b touring berlinetta در هفته گذشته یک بار با رای مردم و یک بار با رای هیئت داوران نمایشگاه، به‌عنوان بهترین خودروی موجود در جشنواره ایتالیا معرفی شد. مالک این خودرو، دیوید سیدروک نام دارد و پیش از این هم موفق به‌کسب جایزه‌ بهترین خودروی نمایشگاه کنکورس شده بود. سیدروک در سال 2015 با یک مدل دیگر از آلفارومئوی کلاسیک، مقام بهترین خودروی نمایشگاه را به‌دست آورده بود.

آلفارومئو 8c 2900b touring berlinetta

سیدروک پس از دریافت جایزه اذعان کرد:

تاکنون با خودروهای موجود در کلکسیونم، جوایز متعددی را کسب کردم؛ اما این خودرو تمامی خواسته‌های من را برطرف می‌کند. دریافت جایزه‌ی بهترین خودرو در ویلادسته برای من همچون دریافت مقام شوالیه‌گری می‌ماند. من و همسرم به‌خاطر دریافت این جایزه قلبا مفتخری هستیم و تشکر می‌کنیم.

آلفارومئو 8c 2900b touring berlinetta

شاسی استفاده‌شده توسط خودروهای مسابقه‌ای تیم اسکودریا فراری پیش از جنگ جهانی دوم، پلتفرم این خود را شکل داده است. خودروی موردبحث، تنها یکی از 5 نمونه‌ی ساخته‌شده با فاصله‌طولی محوری بیشتر و با بدنه‌ی سوپرلجرا طراحی‌شده توسط کاروزریا تورینگ است.

آلفارومئو 8c 2900b touring berlinetta

پیشرانه‌ی 8 سیلندر خطی تمام آلومینیومی این مدل هم متعلق به خودروهای مسابقه‌ای بوده است. با بهره‌گیری از دو میل‌سوپاپ و سوپرشارژر دوگانه، آلفارومئو 8c 2900b تورینگ با قدرت 180 اسب‌بخاری خود، یکی از سریع‌ترین خودروهای پیش از جنگ جهانی دوم بود. همایش کونکورسو الگانزا 2019 با همکاری شرکت بی‌ام‌و آغاز شد و بسیاری از خودروهای کلاسیک نفیس جهان در این نمایشگاه حاضر شدند.

www.zoomit.ir
 

طراحی وب سایتفروشگاه اینترنتیطراحی فروشگاه اینترنتیسیستم مدیریت تعمیر و نگهداریسامانه تعمیر و نگهداری PM سامانه جمع آوری شناسنامه کامپیوتر سیستم جمع آوری شناسنامه کامپیوتر سیستم مدیریت کلان IT طراحی وب سایت آزانس املاک وب سایت مشاورین املاک طراحی پورتال سازمانی سامانه تجمیع پاساژ آنلاین پاساژ مجازی



جدیدترین اخبار

نام : *

پیغام : *

 
سیستم تعمیر و نگهداری بهبود - PM