دانش آی آر

ماینینگ باکس کاشی سنتی

وانیل کوکی ربات فنآوری اطلاعات افرنگ

مجتمع آموزشی شایگان

استفاده از گامانايف آيکون براي درمان تومورهاي مغزي در بيمارستان آجي بادم

آيفون‌هاي سال 2020 با نمايشگر oled و پشتيباني از 5g معرفي مي‌شوند

فروش ميليوني آنر 20 در کمتر از 14 روز و آغاز عرضه آنر 20 پرو

تمام کتاب‌هايي که طرفداران سريال chernobyl بايد مطالعه کنند

پس از وقفه‌اي يک‌ماهه، لپ‌ تاپ‌ هواوي به فروشگاه‌هاي مايکروسافت بازگشت

اينستاگرام و آزمايش راه‌ آسان‌تر براي بازگرداندن صفحات هک‌شده

پتنت جديد هواوي و احتمال ساخت گوشي تاشدني با سه نمايشگر

پورشه 718 باکستر اسپايدر و کيمن gt4 مدل 2020 معرفي شدند

پيش‌بيني کاهش 30 ميليارد دلاري درآمد هواوي دراثر تحريم‌هاي آمريکا

مردان نيز به افسردگي پس از زايمان همسر دچار مي‌شوند

مزارع خورشيدي شناور؛ راهکاري براي توقف گرمايش زمين

کشف پاسخي تازه براي معماي راه راه بودن پوست گورخرها

توصيه سامسونگ براي اسکن ويروس روي تلويزيون‌هاي qled

نگاهي عميق به مدل‌هاي مختلف نسل اول فورد موستانگ

آيا طبيعت‌گردي واقعا روي سلامتي تاثير مثبت دارد؟

چگونه با وجود مشکلات بي‌پايان، شاد بمانيم؟

لکسوس gx مدل 2020 معرفي شد

گوشي‌هاي موبايل از خود در برابر سارقين مراقبت مي‌کنند!

تحصيل 600 دانشجوي خارجي در دانشگاه قم

ملاقات "تير" و "بهرام" در شامگاه امشب
آخرين اخبار فنآوري موبايل تاريخ 1398/02/17
تعداد بازدید : 11

باید و نبایدهای تمیزکردن صفحه‌ نمایش گوشی

گوشی‌های هوشمند آیفون xs و آیفون xs max و آیفون xr اپل با آنتن lcp یا پلیمر کریستالی مایع به بازار عرضه شدند. مینگ‌ چی‌کو پیش‌بینی می‌کند آنتن گوشی‌های آیفون 2019 به‌جای lcp از جنس mpi یا modified-pi بهره خواهند برد.

مینگ‌ چی‌کو معتقد است باتوجه‌به محدودیت‌‌های موجود در حوزه‌ی فناوری و تولید، آنتن‌های lcp عملکرد امواج رادیویی را در گوشی‌های آیفون xs و آیفون xs max  و آیفون xr تاحدی محدود می‌کنند. تولید آنتن‌های mpi فرایند‌ی تولید ساده‌تری دارد و قیمت تمام‌شده‌ی ارزان‌تری دارد. افزون‌براین، عملکرد آنتن‌های mpi در شرایط فعلی، تفاوت چندانی با آنتن‌های lcp ندارد. 

آیپد پرو 11 2018 اپل / apple ipad pro 11 2018

باتوجه‌به اینکه استفاده از آنتن‌های mpi در آیفون‌های 2019 تصمیم چندان بی‌نظیری نیست، مینگ چی‌کو معتقد است lcp همچنان ماده‌ی اولیه‌ی آنتن‌های 5g آیفون‌های 2020 خواهد بود. مینگ چی‌کو استدلال می‌کند در‌حال‌حاضر، محدودیت‌هایی در تولید آنتن‌های lcp وجود دارد که همین محدودیت‌ها باعث محدودشدن عملکرد امواج رادیویی در این آنتن‌ها می‌شود؛ ولی به‌مرور این مسائل حل خواهد شد.

براساس یادداشت مینگ چی‌کو، انتظار می‌رود آیپدهای آینده‌ی اپل که قرار است از فصل چهارم 2019 به‌ بازار عرضه شوند، از آنتن‌های lcp‌ بهره ببرند.

در یادداشت جداگانه‌ی دیگری که ماه گذشته ازطریق رسانه‌های تایوانی پوشش داده شد، مینگ چی‌کو ادعا کرده بود دو نسخه‌ی جدید آیپد پرو با نمایشگر 11 اینچی و 12.9 اینچی، در بازه‌ی زمانی بین فصل چهارم 2019 و فصل اول 2020 به‌ بازار عرضه خواهند شد. مینگ چی‌کو اعلام کرد نسخه‌های جدید آیپد پرو از بردهای مدار انعطاف‌پذیر از جنس lcp بهره خواهند برد. باید منتظر انتشار اخبار بیشتری در‌این‌زمینه باشیم و در‌حال‌حاضر، نمی‌توان درباره‌ی صحت این اخبار اظهارنظر قطعی کرد. 

www.zoomit.ir
 

نسخه‌های آتی آیفون و آی‍پد پرو اپل با آنتن mpi معرفی می‌شوند

گوشی‌های هوشمند آیفون xs و آیفون xs max و آیفون xr اپل با آنتن lcp یا پلیمر کریستالی مایع به بازار عرضه شدند. مینگ‌ چی‌کو پیش‌بینی می‌کند آنتن گوشی‌های آیفون 2019 به‌جای lcp از جنس mpi یا modified-pi بهره خواهند برد.

مینگ‌ چی‌کو معتقد است باتوجه‌به محدودیت‌‌های موجود در حوزه‌ی فناوری و تولید، آنتن‌های lcp عملکرد امواج رادیویی را در گوشی‌های آیفون xs و آیفون xs max  و آیفون xr تاحدی محدود می‌کنند. تولید آنتن‌های mpi فرایند‌ی تولید ساده‌تری دارد و قیمت تمام‌شده‌ی ارزان‌تری دارد. افزون‌براین، عملکرد آنتن‌های mpi در شرایط فعلی، تفاوت چندانی با آنتن‌های lcp ندارد. 

آیپد پرو 11 2018 اپل / apple ipad pro 11 2018

باتوجه‌به اینکه استفاده از آنتن‌های mpi در آیفون‌های 2019 تصمیم چندان بی‌نظیری نیست، مینگ چی‌کو معتقد است lcp همچنان ماده‌ی اولیه‌ی آنتن‌های 5g آیفون‌های 2020 خواهد بود. مینگ چی‌کو استدلال می‌کند در‌حال‌حاضر، محدودیت‌هایی در تولید آنتن‌های lcp وجود دارد که همین محدودیت‌ها باعث محدودشدن عملکرد امواج رادیویی در این آنتن‌ها می‌شود؛ ولی به‌مرور این مسائل حل خواهد شد.

براساس یادداشت مینگ چی‌کو، انتظار می‌رود آیپدهای آینده‌ی اپل که قرار است از فصل چهارم 2019 به‌ بازار عرضه شوند، از آنتن‌های lcp‌ بهره ببرند.

در یادداشت جداگانه‌ی دیگری که ماه گذشته ازطریق رسانه‌های تایوانی پوشش داده شد، مینگ چی‌کو ادعا کرده بود دو نسخه‌ی جدید آیپد پرو با نمایشگر 11 اینچی و 12.9 اینچی، در بازه‌ی زمانی بین فصل چهارم 2019 و فصل اول 2020 به‌ بازار عرضه خواهند شد. مینگ چی‌کو اعلام کرد نسخه‌های جدید آیپد پرو از بردهای مدار انعطاف‌پذیر از جنس lcp بهره خواهند برد. باید منتظر انتشار اخبار بیشتری در‌این‌زمینه باشیم و در‌حال‌حاضر، نمی‌توان درباره‌ی صحت این اخبار اظهارنظر قطعی کرد. 

www.zoomit.ir
 

وان پلاس 7 پرو با حافظه بسیار سریع ufs 3.0 معرفی می‌شود

با نگاهی به وضعیت کنونی خطوط تحویل کالای آمازون، متوجه توانایی بالای آن‌ها در ارسال کالاهای خریداری شده می‌شویم. نقشه‌ها نشان می‌دهند که غول تجارت الکترونیک به‌زودی می‌تواند برنامه‌ی تحویل پیش‌فرض یک روزه را برای اعضای سرویس پرایم خود پیاده‌سازی کند.

آمازون اکنون می‌تواند کالاها را در همان روز خرید یا روز بعد به 72 درصد از جمعیت ایالات متحده ارسال کند. شرکت rbc capital markets آمار تحویل کالا توسط آمازون را بررسی کرده است. rbc ادعا می‌کند مأموران آمازون می‌توانند تقریبا به تمامی خانه‌ها (95 درصد و بیشتر) در 16 ایالت ثروتمند و پرجمعیت آمریکا و واشنگتن دی‌سی، تحویل سریع داشته باشند. منظور از تحویل سریع همان دریافت کالا در روز خرید یا روز بعد است.

شبکه‌ی عظیم تحویل کالا که امروز در خدمت آمازون فعالیت می‌کند، طی سرمایه‌گذاری‌های 4 سال گذشته‌‌ی آن‌ها پدید آمد. در دوره‌ی مذکور، غول تجارت الکترونیک انبارهایی را در سرتاسر آمریکا راه‌اندازی کرد و زیرساخت لجستیکی خود در کشور را به مقدار سه‌برابر توسعه داد. در دوره‌ی چهارساله، تعداد انبارهای اضافه شده به زیرساخت آمازون دوبرابر انبارهای کنونی شرکت عظیم home depot بود. 

آمارهای بالا نشان می‌دهد که آمازون توانایی دستیابی به ادعای مطرح شده در گزارش مالی اخیر خود را دارد. آن‌ها در گزارش خود اعلام کردند که به‌زودی دوره‌‌ی دوروزه‌ی تحویل رایگان کالا در سرویس پرایم را به یک روز کاهش خواهند داد. شایان ذکر است اعضای سرویس amazon prime سالانه هزینه‌ی 119 دلاری پرداخت می‌کنند تا خدماتی همچون دریافت سریع‌تر کالاها، دسترسی رایگان به سرویس‌های موسیقی و فیلم و پیشنهادهای ویژه را دریافت کنند.

آمازون

مناطق تحت پوشش تحوسل سریع در سال 2014 (آبی) و سال 2018 (قرمز)

تحلیل‌گر مورگان استنلی پس از ادعای آمازون مبنی بر کاهش زمان تحویل به یک روز، درباره‌ی آن نوشت:

تحویل یک روزه‌ی کالا توسط آمازون انتظارات مشتری‌ها را بالا می‌برد. درنتیجه هزینه‌ی رقابت در بازار تجارت الکترونیک برای شرکت‌های دیگر بسیار افزایش خواهد یافت.

آمارهای rbc، توسعه‌ی زیرساخت توزیعی آمازون را به‌خوبی نشان می‌دهند. تمامی شهرهای ساحلی آمریکا و همچنین تگزاس و مناطق شهری در غرب میانی آمریکا اکنون تحت پوشش سیستم توزیع آمازون قرار دارد. شرکت rbc پس از ارائه‌ی آمار در یادداشتی عنوان کرد:

توزیع در سطح فروشگاهی هنوز به‌عنوان سریع‌ترین مسیر برای مصرف‌کننده در خرید محصولات محسوب می‌شود. ازطرفی تلاش آمازون برای تحویل در روز خرید یا یک روز بعد، فاصله‌ی رقابتی آن‌ها را با کسب‌وکارهای سنتی کمتر می‌کند. درنتیجه ریسک جدیدی برای خرده‌فروشی‌های سنتی ایجاد می‌شود که تنها مزیت‌شان، رقابت با زمان دوروزه‌ی تحویل کالای آمازون بود.

درنهایت rbc به این نکته اشاره کرد که افزایش سرعت در تحویل کالا، موجب جذب مشتریان بیشتر خواهد شد.

مزیت‌های بی‌شمار

یکی از دلایل اصلی مراجعه‌ی مصرف‌کننده‌ها به فروشگاه‌های فیزیکی، نیاز سریع آن‌ها به خرید یک کالا است. آمازون با کاهش زمان تحویل به یک روز، چنین معادلاتی را بر هم می‌زند. برایان اولساوسکی مدیر مالی آمازون در بیانیه‌ی درآمد فصل اول شرکت ادعا کرد که با ارائه‌ی تحویل یک روزه در برخی از نقاط کشور، افزایش خرید به‌روشنی حس شد. 

تحویل سریع آمازون

درصد خانه‌های تحت پوشش تحویل سریع آمازون در ایالت‌های آمریکا

برنامه‌های آمازون روی بازار سهام نیز تأثیر می‌گذارد. خرده‌فروش‌های رقیب همچون والمارت و تارگت پس از بیانیه‌ی آمازون با کاهش ارزش سهام روبه‌رو شدند. اکثر خرده‌فروش‌های کنونی نیز به قابلیت تحویل دوروزه روی آورده‌اند. آن‌ها باید سرمایه‌گذاری روی زیرساخت‌های لجستیک را افزایش دهند تا بتوانند سرعت خود را با آمازون هماهنگ کنند.

تحویل سریع آمازون، رقابت را برای دیگر خرده‌فروشی‌ها بسیار دشوار می‌کند

تغییرات مد نظر آمازون، هزینه‌های بالایی را برای آن‌ها به‌همراه خواهد داشت. غول تجارت الکترونیک ادعا کرد که تنها در فصل کنونی 800 میلیون دلار برای پیاده‌سازی تحویل یک روزه‌ی کالا هزینه خواهد کرد. rbc تخمین می‌زند که درحال‌حاضر 15 ایالت آمریکا به خدمات تحویل در روز خرید یا روز بعد آمازون دسترسی ندارند. درنتیجه شرکت باید هزینه‌های بیشتری داشته باشد تا دسترسی آن ایالت‌ها هم ممکن شود.

شرکت تحلیلی bmo capital پس از بیانیه‌ی آمازون و اعلام خبر سرویس جدید در یادداشتی نوشت:

اگرچه برنامه‌ی جدید موجب کاهش سود کوتاه‌مدت شرکت می‌شود، چنین رویکردهایی خرید بیشتر از سوی مشتریان و عضویت بیشتر در سرویس پرایم را به‌همراه خواهد داشت.

مزیت دیگر برنامه‌ی آمازون، بهبود بازدهی در انبارها خواهد بود. از آنجایی که کالاها با روش جدید سریع‌تر تحویل داده می‌شوند، کالاهای بیشتری با سرعت بالاتر به انبارهای آمازون وارد شده و از آن‌ها خارج خواهند شد.

mizuho securities درباره‌ی مزیت بازدهی انبارها می‌گوید:

مزیت بلندمدت، سرعت بیشتر در جابه‌جایی‌های انبار خواهد بود و در نتیجه بازدهی بیشتر موجب افزایش درآمد هم می‌شود.

www.zoomit.ir
 

ترکر متریکس؛ اتریبیوشن، آنالیتیکس و مقابله با تقلب موبایلی در یک پلتفرم

با نگاهی به وضعیت کنونی خطوط تحویل کالای آمازون، متوجه توانایی بالای آن‌ها در ارسال کالاهای خریداری شده می‌شویم. نقشه‌ها نشان می‌دهند که غول تجارت الکترونیک به‌زودی می‌تواند برنامه‌ی تحویل پیش‌فرض یک روزه را برای اعضای سرویس پرایم خود پیاده‌سازی کند.

آمازون اکنون می‌تواند کالاها را در همان روز خرید یا روز بعد به 72 درصد از جمعیت ایالات متحده ارسال کند. شرکت rbc capital markets آمار تحویل کالا توسط آمازون را بررسی کرده است. rbc ادعا می‌کند مأموران آمازون می‌توانند تقریبا به تمامی خانه‌ها (95 درصد و بیشتر) در 16 ایالت ثروتمند و پرجمعیت آمریکا و واشنگتن دی‌سی، تحویل سریع داشته باشند. منظور از تحویل سریع همان دریافت کالا در روز خرید یا روز بعد است.

شبکه‌ی عظیم تحویل کالا که امروز در خدمت آمازون فعالیت می‌کند، طی سرمایه‌گذاری‌های 4 سال گذشته‌‌ی آن‌ها پدید آمد. در دوره‌ی مذکور، غول تجارت الکترونیک انبارهایی را در سرتاسر آمریکا راه‌اندازی کرد و زیرساخت لجستیکی خود در کشور را به مقدار سه‌برابر توسعه داد. در دوره‌ی چهارساله، تعداد انبارهای اضافه شده به زیرساخت آمازون دوبرابر انبارهای کنونی شرکت عظیم home depot بود. 

آمارهای بالا نشان می‌دهد که آمازون توانایی دستیابی به ادعای مطرح شده در گزارش مالی اخیر خود را دارد. آن‌ها در گزارش خود اعلام کردند که به‌زودی دوره‌‌ی دوروزه‌ی تحویل رایگان کالا در سرویس پرایم را به یک روز کاهش خواهند داد. شایان ذکر است اعضای سرویس amazon prime سالانه هزینه‌ی 119 دلاری پرداخت می‌کنند تا خدماتی همچون دریافت سریع‌تر کالاها، دسترسی رایگان به سرویس‌های موسیقی و فیلم و پیشنهادهای ویژه را دریافت کنند.

آمازون

مناطق تحت پوشش تحوسل سریع در سال 2014 (آبی) و سال 2018 (قرمز)

تحلیل‌گر مورگان استنلی پس از ادعای آمازون مبنی بر کاهش زمان تحویل به یک روز، درباره‌ی آن نوشت:

تحویل یک روزه‌ی کالا توسط آمازون انتظارات مشتری‌ها را بالا می‌برد. درنتیجه هزینه‌ی رقابت در بازار تجارت الکترونیک برای شرکت‌های دیگر بسیار افزایش خواهد یافت.

آمارهای rbc، توسعه‌ی زیرساخت توزیعی آمازون را به‌خوبی نشان می‌دهند. تمامی شهرهای ساحلی آمریکا و همچنین تگزاس و مناطق شهری در غرب میانی آمریکا اکنون تحت پوشش سیستم توزیع آمازون قرار دارد. شرکت rbc پس از ارائه‌ی آمار در یادداشتی عنوان کرد:

توزیع در سطح فروشگاهی هنوز به‌عنوان سریع‌ترین مسیر برای مصرف‌کننده در خرید محصولات محسوب می‌شود. ازطرفی تلاش آمازون برای تحویل در روز خرید یا یک روز بعد، فاصله‌ی رقابتی آن‌ها را با کسب‌وکارهای سنتی کمتر می‌کند. درنتیجه ریسک جدیدی برای خرده‌فروشی‌های سنتی ایجاد می‌شود که تنها مزیت‌شان، رقابت با زمان دوروزه‌ی تحویل کالای آمازون بود.

درنهایت rbc به این نکته اشاره کرد که افزایش سرعت در تحویل کالا، موجب جذب مشتریان بیشتر خواهد شد.

مزیت‌های بی‌شمار

یکی از دلایل اصلی مراجعه‌ی مصرف‌کننده‌ها به فروشگاه‌های فیزیکی، نیاز سریع آن‌ها به خرید یک کالا است. آمازون با کاهش زمان تحویل به یک روز، چنین معادلاتی را بر هم می‌زند. برایان اولساوسکی مدیر مالی آمازون در بیانیه‌ی درآمد فصل اول شرکت ادعا کرد که با ارائه‌ی تحویل یک روزه در برخی از نقاط کشور، افزایش خرید به‌روشنی حس شد. 

تحویل سریع آمازون

درصد خانه‌های تحت پوشش تحویل سریع آمازون در ایالت‌های آمریکا

برنامه‌های آمازون روی بازار سهام نیز تأثیر می‌گذارد. خرده‌فروش‌های رقیب همچون والمارت و تارگت پس از بیانیه‌ی آمازون با کاهش ارزش سهام روبه‌رو شدند. اکثر خرده‌فروش‌های کنونی نیز به قابلیت تحویل دوروزه روی آورده‌اند. آن‌ها باید سرمایه‌گذاری روی زیرساخت‌های لجستیک را افزایش دهند تا بتوانند سرعت خود را با آمازون هماهنگ کنند.

تحویل سریع آمازون، رقابت را برای دیگر خرده‌فروشی‌ها بسیار دشوار می‌کند

تغییرات مد نظر آمازون، هزینه‌های بالایی را برای آن‌ها به‌همراه خواهد داشت. غول تجارت الکترونیک ادعا کرد که تنها در فصل کنونی 800 میلیون دلار برای پیاده‌سازی تحویل یک روزه‌ی کالا هزینه خواهد کرد. rbc تخمین می‌زند که درحال‌حاضر 15 ایالت آمریکا به خدمات تحویل در روز خرید یا روز بعد آمازون دسترسی ندارند. درنتیجه شرکت باید هزینه‌های بیشتری داشته باشد تا دسترسی آن ایالت‌ها هم ممکن شود.

شرکت تحلیلی bmo capital پس از بیانیه‌ی آمازون و اعلام خبر سرویس جدید در یادداشتی نوشت:

اگرچه برنامه‌ی جدید موجب کاهش سود کوتاه‌مدت شرکت می‌شود، چنین رویکردهایی خرید بیشتر از سوی مشتریان و عضویت بیشتر در سرویس پرایم را به‌همراه خواهد داشت.

مزیت دیگر برنامه‌ی آمازون، بهبود بازدهی در انبارها خواهد بود. از آنجایی که کالاها با روش جدید سریع‌تر تحویل داده می‌شوند، کالاهای بیشتری با سرعت بالاتر به انبارهای آمازون وارد شده و از آن‌ها خارج خواهند شد.

mizuho securities درباره‌ی مزیت بازدهی انبارها می‌گوید:

مزیت بلندمدت، سرعت بیشتر در جابه‌جایی‌های انبار خواهد بود و در نتیجه بازدهی بیشتر موجب افزایش درآمد هم می‌شود.

www.zoomit.ir
 
تاریخ درج :
منبع خبر : ايران دانش
نام : شهر :