دانش آی آر

ماینینگ باکس کاشی سنتی

وانیل کوکی ربات فنآوری اطلاعات افرنگ

اليور زيپسه مديرعامل بي ام و شد

دمو هولولنز جديد مايکروسافت با قابليت ترجمه منتشر شد

استارتاپ آرمه خدمات دندان‌پزشکي را تسهيل مي‌کند

مشخصات فني مدل پايه پورشه تايکان اعلام شد

پيشنهاد تورهاي تابستاني پر طرفدار براي تفريح هاي خانوادگي از آژانس آويسا

اشکان قويدل، معاونت فني نوژن از حوزه‌ي فعاليت شرکت و چالش‌هاي پيش‌رو مي‌گويد

نام بخش توشيبا مموري به kioxia america تغيير مي‌کند

سرويس اشتراک آنلاين آب آشاميدني خريد ساده‌تري به ارمغان مي‌آورد

رئيس سازمان نظام صنفي رايانه‌اي الکامپ را آينه‌اي از صنف ict کشور مي‌داند

افزايش شمار مبتلايان به فلج اطفال در افغانستان و پاکستان

توليد پيکاپ مرسدس بنز کلاس ايکس متوقف مي‌شود

همکاري تنسنت و بي ام و در توسعه فناوري خودران

نمونه کمياب‌ مک لارن f1 حراج مي‌شود

داروخانه آنلاين چيست؟ (معرفي داروخانه آنلاين شيدر)

نگاهي عميق به پژو 508 مدل 2019

نشست الکامپ تاکز روز سوم نمايشگاه با حضور مدير تبليغات کافه بازار انجام شد

چگونه سفر هوايي ارزان تري داشته باشيم؟

کروم شناسايي حالت ناشناس مرورگر ازسوي وب‌سايت‌ها را غيرممکن مي‌کند

مقالات ايراني بيش از 74000 بار مورد استناد قرار گرفته‌اند/در داروسازي بيش از فرانسه مقاله داريم

تلاش براي افزايش ايمني و ساخت محافظ‌هاي چندمنظوره براي شيشه و پنجره در يک چالش نوآورانه
ديزني قيمت و زمان عرضه‌ي سرويس استريم ديزني پلاس را اعلام کرد
تعداد بازدید : 19

دیزنی اعلام کرد که سرویس استریم خود را با هزینه‌ی عضویت ماهانه 7 دلار یا سالانه 70 دلار به کاربران عرضه خواهد کرد. آن‌ها عرضه‌ی برنامه‌های تلویزیونی و فیلم‌های جدید و کلاسیک را برای سرویس خود در نظر دارند. زیرمجموعه‌ها و تولیدکننده‌های مستقل متعددی در این مسیر با غول سرگرمی همکاری خواهند کرد تا سلطه‌ی نتفلیکس را بر بازار رسانه و سرگرمی، به چالش بکشند.

تاریخ عرضه‌ی سرویس عضویت ماهانه‌ی دیزنی به‌نام +disney نیز توسط شرکت اعلام شد. علاقه‌مندان به محتوای انحصاری شرکت و عاشقان این برند قدیمی صنعت سرگرمی، می‌توانند از 12 نوامبر سال جاری میلادی (21 آبان 98) از خدمات سرویس استریم آن بهره‌مند شوند. تقریبا تمامی بازارهای بزرگ جهان، برای ارائه‌ی اولیه‌ی سرویس دیزنی، در نظر گرفته شده‌اند.

در سرویس استریم دیزنی، علاوه‌بر محتوای انحصاری این شرکت، تولیداتی از دنیای ابرقهرمانی مارول، استاروارز، تولیدکننده‌ی مشهور داستان اسباب‌بازی یعنی پیکسار و نشنال جئوگرافی نیز ارائه خواهد شد. به‌علاوه، سری کامل سریال the simpsons هم در برنامه‌های دیزنی برای سرویس جدید قرار دارد.

والت دیزنی

مدیر اجرایی دیزنی، باب ایگر در زمان اعلام خبر تاریخ رونمایی از سرویس شرکت گفت:

ما استراتژی کاملا تهاجمی را به کار خواهیم گرفت. برای موفقیت در مسیر پیش رو، باید کاملا جدی و با بهره‌گیری از همه‌ی منابع، حرکت کنیم.

دیزنی پیش‌بینی کرده 60 تا 90 میلیون نفر به عضویت سرویس آتی‌اش دربیایند و همچنین، سوددهی آن را نیز در سال 2024 تخمین زده است. برنامه‌ریزی برای سرمایه‌‌گذاری، حدود یک میلیارد دلار در سال 2020 اعلام شد که در سال 2024 نیز 2 میلیارد دلار دیگر به آن تزریق می‌شود.

دیزنی از حداکثر توان و منابع برای ورود به رقابت استریم استفاده می‌کند

تحلیل‌گران وال استریت، هزینه‌ی سرویس دیزنی را کمتر از 7.5 دلار در ماه تخمین زده‌اند. قیمت‌ اعلام شده از سوی خود شرکت نیز نوید جذب کاربران را می‌دهد. درواقع، تحلیل‌گران می‌گویند قیمت اعلام شده، بسیار قابل‌قبول و منصفانه است و می‌تواند کاربران زیادی را به عضویت تشویق کند. یکی از تحلیل‌گران اعتقاد دارد دیزنی با تمام قدرت به رقابت وارد می‌شود و تصمیم دارد تا با سرعت و شدت هرچه بیشتر، سهم قابل توجهی از بازار رسانه و سرگرمی را در اختیار بگیرد.

دیزنی برای افزایش حداکثری کاربران هدف خود و توزیع محتوا در بخش‌های گوناگون، با شرکت‌های متعددی قرارداد همکاری امضا کرده است. آن‌ها با roku و سونی وارد همکاری شده‌اند تا +disney را در دستگاه‌های استریم و همچنین کنسول‌های بازی ارائه کنند. به‌علاوه، ارائه‌ی گسترده‌ی دیزنی پلاس در تلویزیون‌های هوشمند، تبلت و دیگر دستگاه‌های مشاهده‌ی محتوا نیز در برنامه‌ریزی‌های شرکت قرار دارد. البته، در اخبار منتشرشده، اشاره‌ای به ارائه‌ی دیزنی پلاس در سرویس ویدئویی آتی اپل نشده است.

سرویس استریم ویدیویی والت دیزنی

اعلام خبر قیمت و تاریخ عرضه‌ی دیزنی پلاس، در مرکز بربانک دیزنی در کالیفرنیا طی مراسمی با حضور تحلیل‌گران وال استریت انجام شد. در این مراسم، ویدئویی با اشاره به گستردگی بسیار زیاد محتوای موجود در سرویس، پخش شد. کلیپ‌های متعددی از برنامه‌های تلویزیونی از frozen گرفته تا the lion king و avatar و the sound of music در ویدئوی دیزنی گنجانده شده بود.

دیزنی پلاس، 21 آبان رونمایی می‌شود

ایگر، قبلا به تحلیل‌گران وال استریت اعلام کرده بود که قرارداد همکاری‌اش را با دیزنی، پس از سال 2021‍ تمدید نخواهد کرد. او با هیئت‌مدیره هم مذاکراتی انجام داد تا به‌دنبال جانشین برای سمت مدیرعاملی باشند. به‌هرحال، تغییر رویه‌ی دیزنی (مشهور به mouse house) از پایگاه قدرتمندی در حوزه‌ی تلویزیون، به غولی در صنعت استریم آنلاین، شاید آخرین اقدام و یادگار ایگر در این شرکت باشد.

رشد جهانی

مدیران اجرایی دیزنی، برنامه‌های توسعه‌ای بیشتری علاوه‌بر دیزنی پلاس برای شرکت خود دارند. ارائه‌ی سرویس استریم ویدئو‌ی ورزشی +espn به آمریکای لاتین و همچنین توسعه‌ی بین‌المللی سرویس hulu، مخصوص مخاطبان بزرگسال، از برنامه‌های توسعه‌ای مهم هستند.

دیزنی پیش‌بینی می‌کند که تعداد مشتریان سرویس hulu تا سال مالی 2024 به 40 تا 60 میلیون نفر برسد و در سال 2023 یا 2024، سوددهی را در بازار آمریکا تجربه کند. این سرویس اکنون 25 میلیون عضو دارد و ضرر 1.5 میلیاردی برای سال مالی کنونی، برای آن پیش‌بینی شده است.

استریم ویدیو

به‌هرحال، رویکرد کنونی دیزنی، پاسخی به روند ایجاد شده برای شبکه‌های کابلی خواهد بود. کاهش سرویس‌های کابلی در کشورهای متعدد جهان، شبکه‌ی ورزشی espn آن‌ها و تعدادی دیگر از شبکه‌ها را به‌شدت تحت تأثیر قرار داد. همچنین، ظهور و گسترش نتفلیکس، تهدیدهایی جدی را برای آن‌ها ایجاد کرد. غول رسانه‌ای سیلیکون‌ولی، 139 میلیون کاربر در سرتاسر جهان دارد و تنها 12 سال از عمر آن می‌گذرد.

دیزنی، زمانی به بازار استریم ویدئو وارد می‌شود که مخاطبان، با انتخاب‌های متعددی در آن مواجه هستند. همین انتخاب‌های متعدد، هزینه‌های ماهانه‌ی گوناگونی را هم در حوزه‌ی سرگرمی‌های دیجیتال به آن‌ها تحمیل می‌کند. درکنار همه‌ی بزرگان، نام اپل و وارنرمدیا (زیرمجموعه‌ی at&t) هم به چشم می‌خورد که برنامه‌هایی جدی برای جذب مخاطب دارند.

غول قدیمی دنیای سرگرمی، برای افزایش دارایی‌های خود در حوزه‌ی محتوا، اخیرا خریدهایی را از شرکت بزرگ فاکس قرن 21 انجام داده که که از میان آن‌ها می‌توان به avatar و سری‌های مرتبط با آن اشاره کرد.

دیزنی، قبلا فیلم‌های جدیدی از جمله black panther و beauty and the beast را به سرویس استریم نتفلیکس فروخته بود که بلافاصله پس از اکران در سینماها، در آن شبکه پخش شد. همکاری این دو شرکت در سال جاری میلادی به پایان رسید تا دیزنی، سرویس انحصاری خود را با محتوای اختصاصی‌اش، تغذیه کند. هزینه‌ی حفظ برنامه‌ها برای پلتفرم خود شرکت تا پایان سال مالی جاری نیز 150 میلیون دلار بیان شد.

دیزنی

دیزنی پلاس، بخشی از برنامه‌های خود را از کتابخانه‌ی عظیم محتوای کلاسیک شرکت، فیلم‌های خانوادگی قدیمی، تأمین می‌کند. به‌علاوه، محتوای اختصاصی ویژه‌ی آن‌ها همچون سریالی مبتنی بر استاروارز به‌نام the mandalorian، سریالی متمرکز بر فیلمی از مارول به‌نام loki و سریال انیمیشنی monsters at work مبتنی بر فیلم شاهکار دیزنی، monsterts inc به فهرست محتوای دیزنی پلاس افزوده خواهند شد.

برخی از فیلم‌های انحصاری دیزنی همچون بازسازی lady and the tramp، به‌صورت اختصاصی برای اپلیکیشن دیزنی پلاس عرضه خواهند شد. طبق گفته‌ی مدیران اجرایی شرکت، دیگر برنامه‌های جدید نیز پس از اکران در سینماها و همچنین پایان فروش در شبکه‌ی نمایش خانگی، به سرویس اضافه می‌شوند. 

تاریخ درج : 1398/01/24
منبع خبر : www.zoomit.ir
نام : شهر :