دانش آی آر

ماینینگ باکس کاشی سنتی

وانیل کوکی ربات فنآوری اطلاعات افرنگ

مجتمع آموزشی شایگان

هواوي به‌روزرساني ميت بوک و پشتيباني از آن را ادامه مي‌دهد

بيل گيتس واگذاري عرصه به گوگل و اندرويد را بزرگ‌ترين اشتباه عمرش مي‌داند

خريد خانه در سه قدم با هومينگ

آيا نگه‌داشتن عطسه خطرناک است؟

هنگام غش کردن، در بدن و مغز چه اتفاقي مي‌افتد؟

شيائومي cc9 يازده تيرماه معرفي مي‌شود

رزبري پاي 4 با پشتيباني از 4k و 4 گيگابايت رم با قيمت 35 دلار معرفي شد

اوپو، نخستين گوشي هوشمند جهان با فناوري دوربين سلفي زير نمايشگر را معرفي مي‌‌کند

مي بند 4 شيائومي در کمتر از ده روز فروش ميليوني را تجربه کرد

هشدار اپل به کاربران درباره کلاهبرداري گيفت کارت آيتونز

مريخ‌نورد کيورياسيتي حجم بالايي از متان را روي مريخ شناسايي کرد

آمريکا خواستار توليد سخت‌افزارهاي 5g خارج از چين شده است

آمادگي هيونداي جنسيس براي رقابت با تسلا در توليد خودروي الکتريکي

بهترين نماهاي پانواراميک از استانبول را کجا ببينيم؟

اپل و گوگل، باارزش‌ترين برندهاي جهان در صنعت اينترنت بي‌سيم

هواوي نبرد رسانه‌اي در جنگ سرد فناوري را شروع کرد

تاثير فناوري‌هاي چاپ سه‌بعدي روي جراحي‌هاي آينده

توليد سنسوري براي اندازه‌گيري مايعات در صنعت آب و فاضلاب

پارک علم و فناوري کاشان افتتاح مي‌شود

توسعه الگوريتم يادگيري ماشين براي پي بردن به درک افراد
فرناندو آلونسو براي شرکت در مسابقات ايندي‌کار 2019 آماده مي‌شود
تعداد بازدید : 6

تیم مک‌لارن ریسینگ (mclaren racing) به‌تازگی خودرو مخصوص فرناندو آلونسو را معرفی کرده که برای مسابقه‌ی ایندی 500 آماده شده است. این رقابت 26مِی2019 برگزار خواهد شد. خودرو مسابقه‌ای فرناندو آلونسو که با شماره‌ی 66 شناخته می‌شود، به یادبود خودرو مک‌لارن m16 مارک دانوهیو در مسابقه‌ی ایندی 500 سال 1972 ساخته شده است.

مصاحبه با فرناندو آلونسو مک لارن

رنگ‌بندی بدنه همچون خودروهای فرمول یک مک‌لارن، از رنگ نارنجی و آبی تشکیل شده است. فرناندو آلونسو به‌دنبال عنوان triple crown است که سه عنوان قهرمان مسابقه‌ی 24 ساعته لمان و فرمول یک موناکو و ایندی 500 را شامل می‌شود. وی اکنون دو عنوان فرمول یک و لمان را به‌دست آورده است. اگر آلونسو مقام قهرمانی رقابت ایندی 500 را به‌دست آورد، درکنار گراهام هیل، دومین راننده‌ی تاریخ خواهد بود که عنوان سه‌گانه را دراختیار می‌گیرد.

مصاحبه با فرناندو آلونسو مک لارن

آلونسو در سال 2017، اولین‌بار در رقابت ایندی 500 حاضر شد؛ اما پس از پیشتازی در 27 دور، با نقص فنی موتور هوندا مواجه شد و از رقابت کنار رفت. امسال خودرو مک‌لارن با پیشرانه‌ی شورولت حاضر خواهد شد. فرناندو آلونسو می‌گوید:

هیجان‌زده‌ام؛ زیرا بالاخره موفق شدیم مک‌لارن 66 را معرفی کنیم؛ خودرویی که من با آن در رقابت ایندی 500 مسابقه خواهم داد. تیم مک‌لارن تلاش زیادی کرد تا بتوانیم باردیگر به رقابت ایندی 500 بازگردیم. فکر می‌کنم خودرو در رنگ‌بندی مسابقه‌ای مک‌لارن، ظاهر جذابی دارد. همچنان امیدوارم با پیروزی در ایندی‌کار، به‌عنوان سه‌گانه‌ی بزرگ برسم. اشتیاق دارم با طرفداران آمریکایی دیدار کنم؛ زیرا بار اول با خون‌گرمی از من استقبال کردند.

مصاحبه با فرناندو آلونسو مک لارن

 باتوجه‌به تغییر قوانین در سال گذشته، تیم مک‌لارن امسال با بسته‌ی آیرودینامیکی مخصوص دالارا در مسابقه شرکت خواهد کرد. فرناندو آلونسو پس از آزمایش در‌این‌باره می‌گوید:

 باتوجه‌به سخنان‌مطرح شده در سال گذشته، فکر می‌کردم چسبندگی کمتری وجود داشته باشد. وقتی در تعقیب خودرو جلویی هستید، رانندگی با این خودرو می‌تواند مشکل‌ساز باشد؛ اما امروز من تنها هستم.

مصاحبه با فرناندو آلونسو مک لارن

آلونسو درباره‌ی آزمایش‌های انجام‌شده در پیست تگزاس می‌گوید:

این خوب است که دوباره به پیست بیضی‌شکل با تنظیمات خاص برمی‌گردیم. خودرو خود‌به‌خود کمی به‌سمت چپ می‌پیچد؛ بنابراین عادت‌کردن به‌ این شرایط برایم حس عجیبی دارد؛ مخصوصا اینکه شیب زیادی در پیچ‌ها وجود دارد. وضعیت کمی با پیست ایندیانا‌پلیس متفاوت است؛ اما برای آماده‌سازی مناسب است. تنها موضوع مهم برای من راحتی در خودرو است. این، خودرو و تیمی جدید است؛ بنابراین، برای تنظیمات صندلی، پشت سری، پدال‌ها و فرمان به‌زمان احتیاج داریم.

مصاحبه با فرناندو آلونسو مک لارن

فرناندو آلونسو درباره‌ی توصیه‌های جانی روترفورد، قهرمان دو دوره‌ی ایندی 500 می‌گوید:

او درزمینه‌ی ایمنی همیشه مراقب ما است. او توصیه‌هایی درباره‌ی پستی‌وبلندی‌های پیچ 3 و 4 و نزدیک‌شدن به دیوار در پیچ 2 به من کرده است؛ زیرا در ابتدا به‌نظر می‌رسد فاصله‌ی زیادی با دیوار دارید؛ اما وقتی شیب تمام می‌شود، به دیوار بسیار نزدیک خواهید شد.

مصاحبه با فرناندو آلونسو مک لارن

آلونسو همچنین می‌گوید درمقایسه‌با سال 2019، آمادگی بیشتری دارد:

حداقل من مسابقه را می‌شناسم، جوّ مسابقه، رانندگان، دور چینش و بسیاری از مسائل دیگر که بار اول انرژی زیادی برای شناختن آن‌ها صرف می‌کنید؛ زیرا همه‌چیز شوکه‌کننده است. اکنون می‌دانم انرژی خود را چگونه برای کل مسابقه ذخیره کنم. می‌خواهم به این مسابقه مانند زمانی‌ نگاه کنم که از صفر شروع کردم و نمی‌خواهم مسئله‌ای را تضمین‌شده بدانم. می‌خواهم تمامی مسابقات گذشته را بررسی و با مهندسان از صفر صحبت کنم. می‌خواهم از شبیه‌سازها و هر چیزی استفاده کنم که باعث آمادگی بیشتر می‌شود.

مصاحبه با فرناندو آلونسو مک لارن

آلونسو در پاسخ به این پرسش که «آیا پس از این مسابقه، به رقابت‌های ایندی بازمی‌گردد یا نه؟» می‌گوید:

 این احتمال وجود دارد. حتما وجود دارد. امیدواریم امسال قابلیت رقابت را داشته باشیم و بتوانیم آن هیحانی را به‌وجود آوریم که فقط در مسابقه ایندی 500 یافت می‌شود. برای بردن این مسابقه به‌کمی بخت‌واقبال هم احتیاج دارید. باید روز، روز شما باشد و مسابقه شما را انتخاب کند. ما نگران این مسئله هستیم. بعضی چیز‌ها دراختیار ما نیست؛ ولی سعی می‌کنیم تا بیشترین تلاشمان را انجام دهیم و از مسابقه سربلند خارج شویم.

مصاحبه با فرناندو آلونسو مک لارن

آلونسو درادامه می‌گوید:

پس از پیروزی در لمان، اکنون ایندی 500، تنها مسابقه‌ی باقی‌مانده است. من خوش‌اقبال بودم و در ابتدای فصل توانستم در مسابقه‌ی 24 ساعته‌ی دیتونا قهرمان شوم، بنابراین، اگر روزی بتوانم قهرمانی ایندی 500 را به‌دست آورم، این دستاوردی مهم‌تر از سه‌گانه‌ی بزرگ خواهد بود.

آلونسو در پاسخ به این پرسش که «آیا احتمال حضور تمام‌وقت وی در سری مسابقات ایندی کار وجود دارد؟» با درنگ می‌گوید:

احتمال این مسئله در سال گذشته وجود داشت؛ یعنی هنگامی‌که تصمیم بر بازگشت به ایندی 500 گرفته شد. از دیدگاه من، کمی دشوار خواهد بود که بخواهم باتوجه‌به حضور در تیم تویوتا، در مسابقات wec و تیم کادیلاک در مسابقه 24 ساعته دیتونا، به‌صورت تمام‌وقت در مسابقات ایندی شرکت کنم.

تاریخ درج : 1398/01/22
منبع خبر : www.zoomit.ir
نام : شهر :