دانش آی آر

ماینینگ باکس کاشی سنتی

وانیل کوکی ربات فنآوری اطلاعات افرنگ

مجتمع آموزشی شایگان

چرا گوشي‌هاي جديد دو يا چند دوربين دارند؟

تعيين خط مسابقه 24 ساعته لمان 2019؛ تويوتا در مقام‌هاي اول و دوم

طراحي مربع‌شکل دوربين آيفون 11 تأييد شد

آذري جهرمي: اندرويد سفارشي شده در راه است

مزاياي استخدام وکيل مهاجرت به استراليا از نگاه پاسارگاد مايگريشن

دومين دوره رويداد انقلاب بلاک چين برگزار مي‌شود

ساخت قوي‌ترين آهنرباي جهان

ژئوکدينگ، قابليتي براي يافتن مقصد با وارد کردن آدرس در سرويس نقشه و مسيرياب بلد

دوچرخه برقي erockit معرفي شد

گزارش زوميت از هشتمين دوره کار با موبايل (galaxy workshop) سامسونگ

دانشمندان معماي سخت شدن سرخرگ‌ها را حل کردند

آموزش استفاده از windows sandbox در آپديت ماه مه ويندوز 10

قلم نوري هويون در سامان کام

جزئياتي تازه از نمايشگر بزرگ شاسي بلند برقي بايتون منتشر شد

تخصيص پوياي منابع، مسئله‌‌‌اي رياضي که جهان را در بن‌‌بست گرفتار کرده است

گوشي‌هاي هواوي براي ساعاتي لوگوي تبليغاتي روي صفحه‌‌ قفل نمايش دادند

"ميگرن" شايع‌ترين علت سردرد در کودکان/آمار صرع در کودکان

حضور 7 استارتاپ نانويي در سومين دوره پيش شتاب‌دهي استارت‌تاپ‌هاي فناوري‌هاي همگرا

همکاري اوبر و ولوو براي ساخت خودروهاي تمام خودران

مديريت دانش از مهمترين دستاوردهاي هيأت ويژه است/گزارش ملي سيلابها پايان‌دهنده حواشي‌ها خواهدبود
کمک 5 ميليارد ريالي ايرانسل به سيل‌زدگان اهدا شد
تعداد بازدید : 11

در مراسمی که صبح سه‌شنبه 20 فروردین با حضور محمد نصیری، رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر و علی‌اصغر عینی‌پور، معاون فنی و مهندسی ایرانسل در محل جمعیت هلال‌احمر برگزار شد، ایرانسل مبلغ 5 میلیارد ریال برای کمک به رفع نیازهای ضروری سیل‌زدگان به جمعیت هلال‌احمر اهدا کرد. علاوه‌بر این مبلغ، ایرانسل 55 میلیارد ریال نیز برای کمک به بازسازی زیرساخت‌ها در منطقه‌های سیل‌زده اختصاص داده است.

در این مراسم، رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر با اشاره به وسعت بی‌سابقه‌ی سیل در استان‌های مختلف، ضمن تقدیر از ایرانسل برای همکاری در روند امدادرسانی به سیل‌زدگان، بر لزوم توجه ویژه به ابعاد گوناگون خسارت‌های سیل تأکید کرد.

همچنین، معاون فنی و مهندسی ایرانسل در سخنانی برنامه‌های ایرانسل برای حفظ پایداری شبکه و کمک به روند امدادرسانی پس از بُروز سیل در استان‌های مختلف را تشریح کرد. وی دراین‌باره گفت:

ایرانسل فراتر از وظیفه‌ی تخصصی خود در مخابرات، یاری‌رسانی به عزیزان آسیب‌دیده و سازمان‌های امدادی را مسئولیت اجتماعی خود می‌داند. به‌همین‌دلیل، آماده همکاری گسترده‌تر با جمعیت هلال‌احمر، به‌عنوان سازمان تخصصی امدادرسان، برای کمک‌های بیشتر به آسیب‌دیدگان و بازسازی بخشی از زیرساخت‌های تخریب شده است.

ایرانسل با وقوع بارش‌های شدید و وضعیت جوّی سخت در استان‌های مختلف، با اعزام سریع کارشناسان فنی به منطقه‌های آسیب‌دیده و بررسی موقعیت، در سریع‌ترین زمان ممکن شبکه را به حالت عادی و پایدار بازگرداند و برای سرعت‌بخشیدن به امدادرسانی به سیل‌زدگان، به دفعات مکالمه و پیامک منطقه‌های سیل‌زده را رایگان اعلام کرد.

کمک ایرانسل به سیل زدگان

در زمان بحران، تیم فنی ایرانسل با‌توجه‌به وضعیت موجود، از منابع مختلف تأمین‌کننده‌ی انرژی، مثل ژنراتورها، برای برق‌رسانی و فعال نگه‌داشتن آنتن‌های مخابراتی استفاده کرد و  شبکه را برای استفاده‌ی مشترکان خود و مشترکان اپراتورهای دیگر پایدار نگه داشت که ازطریق رومینگ ملی از شبکه‌ی ایرانسل استفاده می‌کردند. همچنین، بررسی و رفع مشکلات احتمالی مشترکان مناطق آسیب‌دیده ازطریق تماس با مرکز شبانه‌روزی ارتباط با مشتریان ایرانسل (شماره‌ی 700) در اولویت قرار گرفته است.

تاریخ درج : 1398/01/21
منبع خبر : www.zoomit.ir
نام : شهر :