دانش آی آر

ماینینگ باکس کاشی سنتی

وانیل کوکی ربات فنآوری اطلاعات افرنگ

ري‌لود قسمت چهارم: مکس‌ پين؛ از رمدي تا راک‌استار

مدير‌عامل انويديا: هوش مصنوعي قدرتمندترين نيروي زمانه ما است

قابليت‌هاي جديدي به استوري اينستاگرام اضافه مي‌شود

حمايت تبليغاتي توييتر از اقدامات چين عليه معترضان هنگ‌کنگ

فرهنگ سازماني گوگل با مشکلات مخربي دست‌وپنجه نرم مي‌کند

amd پردازنده‌هاي گرافيکي رادئون سري 500 را با نام سري 600 عرضه مي‌کند

زمين 20 سال است روند سبزشدن را متوقف کرده است

محققان روشي براي افزايش سرعت استريم ويديو در شبکه‌هاي شلوغ يافتند

ريل مي 5 و ريل مي 5 پرو با دوربين چهارگانه و قيمت مقرون به‌صرفه معرفي شدند

آيا گلکسي بوک اس موفق به کسب سهم مناسب از بازار مي‌شود؟

سياست ضدرديابي مرورگر سافاري اپل و هشدار به وب‌سايت‌هاي خاطي

هواوي ميت 30 از باتري بزرگ‌تري نسبت به ميت 20 بهره خواهد برد

چرا فولکس واگن جعبه دنده دستي جديد توليد مي‌کند؟

smic وارد توليد تراشه با ليتوگرافي 14 نانومتري مي‌شود

قيمت انرژي بادي اکنون کمتر از بهاي گاز طبيعي است

نگاهي به ويژگي‌هاي مثبت خودروهاي هيدروژني

چگونه مي‌توان ذهني خلاق داشت

8 توزيع سبک لينوکس براي سيستم‌هاي ضعيف

معماي 30 ساله تخمين حساسيت علوم رايانه چگونه حل شد؟

سامسونگ با سه مانيتور به گيمزکام 2019 آمد
درآمد اپل از سرويس ويدئو تا سال 2024 به 10 ميليارد دلار مي‌رسد
تعداد بازدید : 30

اپل در رویداد 25 مارس خود، سرویس‌های خبری و (به احتمال زیاد) استریم ویدئویی خود را رونمایی خواهد کرد. کارشناسان اعتقاد دارند سرویس جدید توزیع محتوای مد نظر کوپرتینویی‌ها، در صورت رسیدن به آمار کاربران 100 میلیون نفر، درآمدی بین 7 تا 10 میلیارد دلار برای آن‌ها به همراه خواهد داشت. پیش‌بینی رسیدن به آن آمارها، بسته به افزایش سرعت پیشرفت در سرویس و وفاداری کاربران انجام شده است که درکنار خرید بالای محتوا، می‌تواند پیش‌بینی را به حقیقت پیوند دهد.

دنیل آیوز، کارشناسی که تحلیل اخیر را درباره‌ی اپل انجام داد، اعتقاد دارد که روندهای خرید و ادغام خصوصا در حوزه‌ی رسانه باید در اپل انجام شوند. او می‌گوید:

اگرچه اپل هیچ‌گاه فرایندهای خرید و ادغام را به‌عنوان استراتژی اصلی به کار نمی‌برد، به‌عقیده‌ی ما در بحث تولید محتوا، تولید به‌صورت داخلی مسیری آهسته و دشوار خواهد بود. درنتیجه، آن‌ها بیش‌ازپیش به این نتیجه می‌رسند که به خرید و ادغام‌هایی بزرگ‌تر نیاز دارند.

آیوز درباره‌ی فرایندهای خرید و ادغام، شرکت‌هایی همچون a24، lionsgate، sony pictures، cbs/viacom، netflix و mgm را به‌عنوان اهداف احتمالی کوپرتینویی‌ها معرفی می‌کند. درحال‌حاضر، همکاری‌های کوچکی با چند عدد از همان شرکت‌ها انجام می‌شود. از میان آن‌ها می‌توان به فیلم on the rocks اثر سوفیا کاپولا اشاره کرد که برای a24 و اپل ساخته شد.

news

درباره‌ی خود سرویس ویدئو، به‌نظر می‌رسد اپل هنوز در مراحل پایانی برنامه‌ریزی باشد و احتمالا، سرویس تا پاییز رونمایی نخواهد شد. در بحث درآمدی نیز پیش‌بینی می‌شود کوپرتینویی‌ها بین 25 تا 35 درصد از هزینه‌ی اشتراک ماهیانه‌ی کاربران را دریافت کنند.

اخبار پیشین حاکی از آن هستند که اپل حداقل یک میلیارد دلار برای تولید محتوای اختصاصی سرمایه‌گذاری کرده است. از میان محصولات آن سرمایه‌گذاری‌ها می‌توان سریال تلویزیونی time bandits را مثال زد که اقتباسی از رمان‌های foundation اثر ایزاک آسیموف محسوب می‌شوند. البته، سرمایه‌گذاری‌های اپل در مقایسه با رقیبانی همچون نتفلیکس (با سرمایه‌گذاری 13 میلیارد دلاری در سال 2018) آن‌چنان قابل‌توجه نیست.

آیوز در ادامه‌ی تحلیل اقتصادی خود برای اپل، ارزش سهام شرکت را در پایان دوره‌ی 12 ماهه، حداکثر 200 دلار پیش‌بینی می‌کند. او مشکلات متعددی همچون محبوبیت آیفون، توانایی ترکیب مناسب نرم‌افزارها و سرویس‌ها و رقابت شدید در چین را برای تخمین خود مثال می‌زند.

افراد مشهوری همچون جی‌جی آبرامز، جنیفر گارنر و استیو کارل در رویداد 5 فرورودین اپل حضور خواهند داشت که آن مراسم را به‌نوعی پرستاره می‌کنند. همان‌طور که قبلا گفته شد، احتمالا سرویس خبری apple news magazines نیز در آن رویداد رونمایی خواهد شد. احتمال دیگر آن است که سخت‌افزار جدیدی همچون آیپد، ایرپاد، ایرپاور یا حتی نسخه‌ی جدیدی از آیپاد تاچ هم در آن رویداد معرفی شود. به‌هرحال، شایعات پیرامون رویداد پیش رو هنوز با قوت ادامه دارند.

تاریخ درج : 1397/12/23
منبع خبر : www.zoomit.ir
نام : شهر :