دانش آی آر

ماینینگ باکس کاشی سنتی

وانیل کوکی ربات فنآوری اطلاعات افرنگ

مجتمع آموزشی شایگان

تعداد مشترکان سرويس‌هاي استريم ويديو از تلويزيون‌هاي کابلي پيشي گرفت

ظرفيت باتري گلکسي a90 از ظرفيت باتري گلکسي a50 و a70 کمتر است

رندرهاي عجيب از خودروهاي مختلف با چرخ‌هاي کوچک

مشخصات دوربين هواوي p30 پرو در تيزر ويدئويي جديد رويت شد

ولوو تقاضاي بازار براي خودروهاي هيبريد را دست‌کم گرفته است

سامسونگ نخستين حافظه‌ رم 10 نانومتري و نسل سومي ddr4 را توسعه مي‌دهد

چرا نبايد هنگام خستگي تصميم‌گيري کنيم؟

کوالکام تراشه qcs400 را براي اسپيکرهاي هوشمند رونمايي کرد

نحوه نشستن درست پشت فرمان چگونه است؟

لوگوي نوروزي گوگل امسال هم در ايران قابل مشاهده نيست

7 نکته براي اينکه سفر ارزان‌تري به استانبول تجربه کنيم

پتنت ايمني سوزوکي به بيشتر ديده‌شدن موتورسيکلت‌ در جاده کمک مي‌کند

هواوي بلاک چين را به سرويس ابري خود مي‌آورد

تولد نخستين ميمون حاصل از پيوند بافت توليدکننده اسپرم

طبق آزمايشي کوانتومي، چيزي به‌نام واقعيت عيني وجود ندارد

اکسپريا xz3 سوني موفق شد امتياز 79 را از dxomark کسب کند

کراس اور الکتريکي فورد موستانگ امسال عرضه مي‌شود

چرا بايد استفاده از گوش‌پاک‌کن را کنار بگذاريم؟

ورود تحقيقات سلول‌هاي بنيادي به فاز "کارآزمايي باليني"

همه مردان ماه
درآمد اپل از سرويس ويدئو تا سال 2024 به 10 ميليارد دلار مي‌رسد
تعداد بازدید : 3

اپل در رویداد 25 مارس خود، سرویس‌های خبری و (به احتمال زیاد) استریم ویدئویی خود را رونمایی خواهد کرد. کارشناسان اعتقاد دارند سرویس جدید توزیع محتوای مد نظر کوپرتینویی‌ها، در صورت رسیدن به آمار کاربران 100 میلیون نفر، درآمدی بین 7 تا 10 میلیارد دلار برای آن‌ها به همراه خواهد داشت. پیش‌بینی رسیدن به آن آمارها، بسته به افزایش سرعت پیشرفت در سرویس و وفاداری کاربران انجام شده است که درکنار خرید بالای محتوا، می‌تواند پیش‌بینی را به حقیقت پیوند دهد.

دنیل آیوز، کارشناسی که تحلیل اخیر را درباره‌ی اپل انجام داد، اعتقاد دارد که روندهای خرید و ادغام خصوصا در حوزه‌ی رسانه باید در اپل انجام شوند. او می‌گوید:

اگرچه اپل هیچ‌گاه فرایندهای خرید و ادغام را به‌عنوان استراتژی اصلی به کار نمی‌برد، به‌عقیده‌ی ما در بحث تولید محتوا، تولید به‌صورت داخلی مسیری آهسته و دشوار خواهد بود. درنتیجه، آن‌ها بیش‌ازپیش به این نتیجه می‌رسند که به خرید و ادغام‌هایی بزرگ‌تر نیاز دارند.

آیوز درباره‌ی فرایندهای خرید و ادغام، شرکت‌هایی همچون a24، lionsgate، sony pictures، cbs/viacom، netflix و mgm را به‌عنوان اهداف احتمالی کوپرتینویی‌ها معرفی می‌کند. درحال‌حاضر، همکاری‌های کوچکی با چند عدد از همان شرکت‌ها انجام می‌شود. از میان آن‌ها می‌توان به فیلم on the rocks اثر سوفیا کاپولا اشاره کرد که برای a24 و اپل ساخته شد.

news

درباره‌ی خود سرویس ویدئو، به‌نظر می‌رسد اپل هنوز در مراحل پایانی برنامه‌ریزی باشد و احتمالا، سرویس تا پاییز رونمایی نخواهد شد. در بحث درآمدی نیز پیش‌بینی می‌شود کوپرتینویی‌ها بین 25 تا 35 درصد از هزینه‌ی اشتراک ماهیانه‌ی کاربران را دریافت کنند.

اخبار پیشین حاکی از آن هستند که اپل حداقل یک میلیارد دلار برای تولید محتوای اختصاصی سرمایه‌گذاری کرده است. از میان محصولات آن سرمایه‌گذاری‌ها می‌توان سریال تلویزیونی time bandits را مثال زد که اقتباسی از رمان‌های foundation اثر ایزاک آسیموف محسوب می‌شوند. البته، سرمایه‌گذاری‌های اپل در مقایسه با رقیبانی همچون نتفلیکس (با سرمایه‌گذاری 13 میلیارد دلاری در سال 2018) آن‌چنان قابل‌توجه نیست.

آیوز در ادامه‌ی تحلیل اقتصادی خود برای اپل، ارزش سهام شرکت را در پایان دوره‌ی 12 ماهه، حداکثر 200 دلار پیش‌بینی می‌کند. او مشکلات متعددی همچون محبوبیت آیفون، توانایی ترکیب مناسب نرم‌افزارها و سرویس‌ها و رقابت شدید در چین را برای تخمین خود مثال می‌زند.

افراد مشهوری همچون جی‌جی آبرامز، جنیفر گارنر و استیو کارل در رویداد 5 فرورودین اپل حضور خواهند داشت که آن مراسم را به‌نوعی پرستاره می‌کنند. همان‌طور که قبلا گفته شد، احتمالا سرویس خبری apple news magazines نیز در آن رویداد رونمایی خواهد شد. احتمال دیگر آن است که سخت‌افزار جدیدی همچون آیپد، ایرپاد، ایرپاور یا حتی نسخه‌ی جدیدی از آیپاد تاچ هم در آن رویداد معرفی شود. به‌هرحال، شایعات پیرامون رویداد پیش رو هنوز با قوت ادامه دارند.

تاریخ درج : 1397/12/23
منبع خبر : www.zoomit.ir
نام : شهر :