دانش آی آر

ماینینگ باکس کاشی سنتی

وانیل کوکی ربات فنآوری اطلاعات افرنگ

شناسايي شکل جديدي از آلودگي پلاستيکي با شباهت به سنگ‌ريزه

اولين تصاوير رسمي از کابين پورشه تايکان منتشر شد

اوپل کورسا e، اولين خودروي الکتريکي رالي

نخستين گوشي هوشمند 5g نوکيا سال 2020 با قيمت اقتصادي معرفي مي‌شود

اروپا مي‌تواند انرژي کل جهان را با باد تامين کند

اولين گام فيس بوک در مقوله‌ي خواندن افکار بشري

دليل جنگ اقتصادي ژاپن و کره جنوبي چيست؟

آيا سرويس هم‌پيمايي اوبر مي‌تواند ناجي اين شرکت باشد؟

ستاره ونک از دنياي فريبنده قاره سبز جهان، اروپا مي‌نويسد

نقاط ضعف و قوت مرسدس بنز g کلاس 2019

اختلال گسترده اينترنت رفع شد [به‌روزرساني: واکنش وزير]

آيا واقعيت مجازي و واقعيت افزوده به فناوري‌هاي مخربي تبديل مي‌شوند؟

پردازنده کرين 990 هواوي 15 شهريور از راه مي‌رسد

بنيانگذار هوآمي خبر از توسعه شيائومي مي بند 5 داد

داروينيسم کوانتومي نخستين آزمايش‌ها را پشت سر گذاشت

منتخب‌ عکس‌هاي علمي هفته از نگاه زوميت

حجم بالاي پيش سفارش گلکسي نوت 10، خرده‌فروشان را با مشکل مواجه کرده است

استارتاپ برتر حوزه معرفي مشاغل روستايي معرفي شد

انجام جراحي قلب با روش نوين در بيمارستان‌هاي آمريکا

اولين پروژه تحقيقاتي مشترک دانشگاه‌هاي "علوم بهزيستي" و "لايپزيک آلمان" کليد خورد
اسپاتيفاي با کاربراني که از مسدودکننده‌هاي تبليغات استفاده مي‌کنند برخورد مي‌کند
تعداد بازدید : 19

اسپاتیفای قوانین استفاده از سرویس خود را اصلاح کرده است؛ اصلاحاتی که خبر از مقابله با مسدودکننده‌های تبلیغات (ad blockers) می‌دهد. در متن این به‌روزرسانی اعلام شده است:

[تغییرات جدید] به‌وضوح نشان می‌دهند که اجازه‌ی استفاده از هرگونه مسدودکننده‌ی تبلیغات، ربات و فعالیت‌های استریم غیرقانونی داده نخواهد شد.

از روز دهم اسفندماه (یکم ماه مارس) حساب‌های آن دسته از کاربرانی که از مسدودکننده‌های تبلیغات استفاده می‌کنند بلافاصله تعلیق یا مسدود می‌شود.

spotify

مسدودکننده‌های تبلیغاتی از مدت‌ها پیش به یکی از مشکلات پیش روی اسپاتیفای تبدیل شده بودند. در ماه مارس 2018، پیش از عرضه‌ی عمومی سهام این مجموعه، اسپاتیفای اعلام کرد که دو میلیون نفر، یا به‌عبارتی 1.3 درصد از مجموع کاربران این سرویس، در نسخه‌ی مجانی اسپاتیفای از مسدودکننده‌های تبلیغات استفاده می‌کنند. همین مسئله نیز اسپاتیفای را وادار کرده‌ بود تا در ارائه‌ی داده‌های مرتبط با استفاده از این سرویس استریم موسیقی تجدیدنظر کند. در حال حاضر برخی اپلیکیشن‌های غیررسمی اندرویدی هم امکان استفاده از این سرویس را بدون تبلیغات فراهم می‌کنند و اسپاتیفای در حال برخورد با این اپلیکیشن‌های غیررسمی نیز هست.

در آخرین گزارش مالی این سرویس که به فصل پایانی 2018 مربوط می‌شود، اسپاتیفای سود عملیاتی و درآمد خالص مثبت را گزارش کرده و اعلام کرده که برای اولین‌بار از زمان شروع فعالیت این سرویس در سال 2006، دارای جریان نقدی آزاد هم بوده است.

اسپاتیفای

عرضه‌ی عمومی سهام اسپاتیفای از ماه مه 2018 شروع شد؛ اما نتوانست از لحاظ عملکرد مالی انتظارات کارشناسان را برآورده کند. با این وجود، با وجود رقابت شدید در بازار سرویس‌های استریم موسیقی، اسپاتیفای رشد سریعی دارد. در سه‌ماهه‌ی پایانی 2018، تعداد کاربران این سرویس 36 درصد افزایش یافته و به 96 میلیون نفر رسیده است؛ البته این رقم کاربران مجانی این سرویس را در بر نمی‌گیرد.

88 درصد از درآمد اسپاتیفای از هزینه‌های اشتراک پرداخت‌شده توسط کاربران حاصل می‌شود؛ اما بخش کوچکی از درآمد این سرویس هم ازطریق پخش تبلیغات به دست می‌آید. از زمان عرضه‌ی عمومی سهام این مجموعه، فعالیت‌های اسپاتیفای برای مقابله با مسدودکننده‌های تبلیغات، پخش غیرقانونی آهنگ‌ها و دیگر مواردی که می‌توانند به‌ضرر این سرویس باشند بیشتر زیر ذره‌بین قرار گرفته‌اند.

اخیرا اسپاتیفای دو کسب‌وکار نوپای فعال در زمینه‌ی پادکست‌ها، موسوم به gimlet media و anchor را هم به تصاحب خود درآورده است. هدف اسپاتیفای از این کار فراهم‌سازی تمام محتوای صوتی مورد نیاز کاربران در قالب یک مجموعه است.

تاریخ درج : 1397/11/21
منبع خبر : www.zoomit.ir
نام : شهر :