دانش آی آر

ماینینگ باکس کاشی سنتی

وانیل کوکی ربات فنآوری اطلاعات افرنگ

مجتمع آموزشی شایگان

اشتباهات امنيتي جديد فيسبوک، گريبان‌گير ميليون‌ها کاربر ديگر شد

آشنايي با وبسايت «هاي‌متال»

نگاهي عميق به آئودي e-tron

افسانه‌هاي استارتاپي: نياز به سرمايه ريسک پذير

اينستاگرام تعداد لايک‌ پست‌ها را مخفي مي‌کند

آموزش راه اندازي کسب و کار اينترنتي موفق با ميهن وردپرس

گوگل به دنياي رباتيک باز مي‌گردد

پردازنده‌هاي توکار شرکت amd سري r1000 رونمايي شد

اپل براي توافق با کوالکام، احتمالا 6 ميليارد دلار به اين شرکت پرداخت کرده است

نگاهي به طراحي هيونداي سوناتا 2020

آمازون و گوگل دعوا بر سر يوتيوب را خاتمه دادند

استون مارتين سوپرلجرا dbs 59 رونمايي شد

ترجمه انساني يا ماشيني؛ رايت مي چه پيشنهاداتي برايتان دارد؟

اينترنت سيم‌کارت‌هاي شاتل موبايل به مناسبت نيمه شعبان يک هفته رايگان مي‌شود

هيونداي ونيو 2020 رونمايي شد

هر آنچه بايد درباره آپديت مي 2019 يا 19h1، ويندوز 10 بدانيد

فوران آتشفشان‌ها ممکن است علت "مرگ بزرگ" باشد

مأموريت همه دانشگاه‌ها کمک به مسئولان در رفع مشکلات کشور است

ربات‌هايي که با هوا کار مي‌کنند!

رشد 7 درصدي بودجه دانشگاه‌هاي علوم پزشکي در سال 98
سوبارو لگاسي 2020 رونمايي شد
تعداد بازدید : 6

نسل هفتم از سدان خانوادگی سوبارو لگاسی، پاییز سال جاری در نسخه‌های پایه، پریمیوم، اسپرت، لیمیتد، لیمیتد xt و تورینگ xt به بازار عرضه می‌شود. مدل 2020 لگاسی در نمایشگاه خودروی شیکاگو 2019 معرفی شد دستخوش تغییرات بسیاری شده است که در میان آن‌ها پیشرانه‌ی توربوشارژ، بیش از همه خودنمایی می‌کند. ژاپنی‌ها برای نخستین‌بار از سال 2012 تا‌به‌امروز برای لگاسی چنین پیشرانه‌ای در نظر گرفته‌اند.

نسخه‌های xt لگاسی به پیشرانه‌ی 2.4 لیتری چهارسیلندر تخت سوبارو مجهز شده‌اند، تا قادر به تولید 260 اسب‌بخار قدرت و 375 نیوتن‌متر گشتاور باشند. تنها گیربکس cvt در اختیار مشتری قرار می‌گیرد و براساس آمار و ارقام ارائه‌شده از سوی سوبارو، لگاسی 2020 در شهر، حدود 9.8 لیتر در هر 100 کیلومتر و در بزرگراه حدود 7.3 لیتر در همین مسافت، مصرف سوخت دارد و در زمان 6.1 ثانیه به سرعت 100 کیلومتربرساعت می‌رسد.

سوبارو لگاسی 2020 / subaru lagacy 2020

سوبارو برای لگاسی 2020 از پلتفرم گلوبال استفاده می‌کند تا بدنه استحکام بیشتری داشته باشد، به‌علاوه طراحی کابین به گونه‌ای است که در سرعت‌های بالا، به اندازه‌ی 3 دسیبل صدای کمتری در کابین شنیده شود. مرکز گرانش این سدان ژاپنی در سطح پایین‌تری قرار دارد که باعث ارتقاء واکنش فرمان و فرمان‌پذیری می‌شود.

طراحان ژاپنی با تکامل زبان طراحی لگاسی سعی کرده‌اند تا سدان را جذاب‌تر نشان دهند؛ اما فضای داخلی را با بازنگری کلی طراحی کرده‌اند. نسخه‌های پریمیوم، اسپرت و لیمیتد به نمایشگر جدید 11.6 اینچی مجهز شده‌اند که در نسخه‌ی تورینگ به همراه ناوبری عرضه می‌شود. نسخه‌ی پایه با دو نمایشگر 7 اینچی عرضه می‌شود که بخش سرگرمی، اطلاعاتی و بخش کنترلی havc را از هم جدا می‌کنند. علاوه بر این موارد، کابین دارای امکانات ارتباطی بسیاری مثل پورت aux، دو پریز 12 ولتی dc و 4 پورت usb (دو پورت جلو و دو پورت در قسمت عقب) است.

سوبارو لگاسی 2020 / subaru lagacy 2020

تمام نسخه‌ها از سیستم ایمنی eyesight driver assist technology به‌صورت استاندارد بهره می‌برند. فناوری‌ یادشده وظیفه‌ی حفظ خودرو بین خطوط در سرعت‌های پایین را برعهده دارد. همچنین سوبارو سیستم driver focus distraction mitigation را به‌عنوان آپشن برای نسخه‌های لیمیتد و به‌صورت استاندارد برای نسخه‌های xt در نظر گرفته است. این سیستم برای تشخیص نشانه‌های خستگی، به‌صورت مداوم شخص راننده را تحت نظر قرار می‌دهد. سیستم مانیتور front view هم در نسخه‌ی تورینگ xt، وجود دارد که به کمک دوربین‌های جلو نصب، نقاط کور را روی نمایشگر سرگرمی و اطلاعاتی، نمایش می‌دهد.

سوبارو لگاسی 2020 / subaru lagacy 2020

نسل جدید سوبارو لگاسی را می‌توان با پیشرانه‌ی 2.5 لیتری تنفس طبیعی نیز سفارش داد. این پیشرانه، قدرتی برابر 182 اسب‌بخار و گشتاور 240 نیوتن‌متر فراهم می‌کند، تنها با گیربکس cvt در دسترس است و لگاسی را در 8.4 ثانیه به 100 کیلومتر بر ساعت می‌رساند. ژاپنی‌ها مصرف سوخت مدل یادشده را در شهر و بزرگراه به‌ترتیب 8.7 و 6.7 لیتر در هر 100 کیلومتر، پیش‌بینی کرده‌اند.

تاریخ درج : 1397/11/20
منبع خبر : www.zoomit.ir
نام : شهر :