دانش آی آر

ماینینگ باکس کاشی سنتی

وانیل کوکی ربات فنآوری اطلاعات افرنگ

مجتمع آموزشی شایگان

هواوي به‌روزرساني ميت بوک و پشتيباني از آن را ادامه مي‌دهد

بيل گيتس واگذاري عرصه به گوگل و اندرويد را بزرگ‌ترين اشتباه عمرش مي‌داند

خريد خانه در سه قدم با هومينگ

آيا نگه‌داشتن عطسه خطرناک است؟

هنگام غش کردن، در بدن و مغز چه اتفاقي مي‌افتد؟

شيائومي cc9 يازده تيرماه معرفي مي‌شود

رزبري پاي 4 با پشتيباني از 4k و 4 گيگابايت رم با قيمت 35 دلار معرفي شد

اوپو، نخستين گوشي هوشمند جهان با فناوري دوربين سلفي زير نمايشگر را معرفي مي‌‌کند

مي بند 4 شيائومي در کمتر از ده روز فروش ميليوني را تجربه کرد

هشدار اپل به کاربران درباره کلاهبرداري گيفت کارت آيتونز

مريخ‌نورد کيورياسيتي حجم بالايي از متان را روي مريخ شناسايي کرد

آمريکا خواستار توليد سخت‌افزارهاي 5g خارج از چين شده است

آمادگي هيونداي جنسيس براي رقابت با تسلا در توليد خودروي الکتريکي

بهترين نماهاي پانواراميک از استانبول را کجا ببينيم؟

اپل و گوگل، باارزش‌ترين برندهاي جهان در صنعت اينترنت بي‌سيم

هواوي نبرد رسانه‌اي در جنگ سرد فناوري را شروع کرد

تاثير فناوري‌هاي چاپ سه‌بعدي روي جراحي‌هاي آينده

توليد سنسوري براي اندازه‌گيري مايعات در صنعت آب و فاضلاب

پارک علم و فناوري کاشان افتتاح مي‌شود

توسعه الگوريتم يادگيري ماشين براي پي بردن به درک افراد
مشخصات فني فولکس واگن پولو و گلف گازسوز منتشر شد
تعداد بازدید : 19

روند فعلی حاکم بر دنیای حمل‌و‌نقل و خودرو نشان می‌دهد که آینده از آنِ خودروهای برقی و هیبریدی است؛ اما این موضوع بدان معنا نیست که توسعه و کار روی پیشرانه‌های احتراق داخلی باید متوقف شود؛ چرا که به دلیل نبود زیر ساخت‌ها و بسیاری شرایط دیگر فعلا و برای سال‌های آینده عمومیت قوای محرک خودروها در اختیار پیشرانه‌های احتراق داخلی خواهد بود.

volkswagen golf gti

گروه فولکس واگن با وجود ترسیم آینده‌ی محصولات خود به‌صورت برقی و هیبریدی، همچنان برای بهبود عملکرد پیشرانه‌های احتراق داخلی خود نیز تلاش می‌کند. فولکس واگن به مشتریانی که مصرف کم خودروهای دیزلی tdi را بدون معایب آن‌ها می‌خواهند، خودروهای بنزین‌سوزی را عرضه می‌کند که توانایی کار کردن با گاز طبیعی فشرده شده را نیز دارند.

vw tgi cars

سری جدید از محصولات فولکس واگن با کد tgi در بازار شناخته می‌شوند و تاکنون مدل‌های مختلفی از خودروها با پیشرانه‌ی tgi به بازار عرضه شده‌اند که از بین آن‌ها می‌توان به سئات آرونا tgi و مدل جدید اشکودا اکتاویا g-tec اشاره کرد. آلمانی‌ها در ادامه برای توسعه‌ی محصولات گازسوز خود دو مدل گلف tgi و پولو tgi را نیز به این لیست اضافه کرده‌اند. پیشرانه‌ی مورد استفاده در این خودروها از نوع 1 لیتری 3 سیلندر است که می‌تواند 90 اسب بخار قدرت تولید کند. این مدل‌ها دارای دو مخزن گاز هستند و اکنون مدل جدید، مخزن سومی را نیز با ظرفیت 16.5 لیتر دارد. اضافه شدن مخزن سوم، ظرفیت کلی حمل گاز در این خودروها را به 91.5 لیتر می‌رساند.

فولکس پولو volkswagen polo 2018

بر اساس تست‌های wltp، فولکس واگن پولو tgi در دنیای واقعی می‌تواند با اتکا به مخازن گاز cng خود تا 368 کیلومتر مسافت را طی کند. برای مدل گلف نیز یک پیشرانه‌ی tgi با حجم موتور 1.5 لیتری در نظر گرفته شده است که چهار سیلندر بوده و در هر 100 کیلومتر به‌طور میانگین به 3.5 تا 3.6 کیلوگرم گاز cng نیاز دارد. این پیشرانه همراه خود توربوشارژری از نوع ظرفیت متغیر نیز می‌بیند که قدرت نهایی را به 130 اسب بخار می‌رساند. گلف در مقایسه با پولو می‌تواند 80 کیلومتر مسافت بیشتری را طی کند و میزان انتشار گازهای گلخانه‌ای آن تنها 95 گرم در هر کیلومتر خواهد بود.

فولکس پولو volkswagen polo 2018

طبق اعلام فولکس واگن تولید و فروش خودروهای cng سوز مزایای زیادی دارد که مهم‌ترین آن‌ها مصرف سوخت کم‌تر در مقایسه با پیشرانه‌های دارای حجم موتور مشابه و دیگری کاهش 25 درصدی آلایندگی این پیشرانه‌ها است.

تاریخ درج : 1397/11/20
منبع خبر : www.zoomit.ir
نام : شهر :