دانش آی آر

ماینینگ باکس کاشی سنتی

وانیل کوکی ربات فنآوری اطلاعات افرنگ

الکامپ سال آينده در شهر آفتاب برگزار مي‌شود

سامانتل فروش سيم کارت‌هاي خود با پيش‌شماره 09999 و 099999 را آغاز مي‌کند

سرويس بارکد واحد پرداخت کرايه تاکسي پاييز امسال اجرايي مي‌شود

جگوار لندرور از زباله‌هاي پلاستيکي در توليد خودرو استفاده مي‌کند

رندرهاي جديد و تصاويري از محافظ نمايشگر گوگل پيکسل 4 رويت شد

استاديا به‌مدت محدودي در انحصار مرورگر و دستگاه‌هاي گوگل خواهد بود

رندر منتسب به گوشي تمام‌ صفحه و بدون دکمه سامسونگ منتشر شد

احتمال معرفي گلکسي فولد سامسونگ در ماه اوت

هيونداي از فناوري کنترل تعويض دنده هوشمند رونمايي کرد

حرکت اول؛ راهبرد همراه اول براي سرمايه‌گذاري در استارتاپ‌هاي حوزه ديجيتال

طراحي مدرن اکسپوز به روش ابزارخان

همراه اول پلتفرم cicap را براي تحليل هوشمند محتوا معرفي کرد

با کيفيت ترين رستوران هاي استانبول براي کباب خوري

ftc گوگل را به‌دليل نقض حريم خصوصي کودکان جريمه کرد

اوضاع بازار موبايل و آينده پيش‌رو از زبان خانه موبايل ايران در الکامپ 25

ايرانسل عنوان «اپراتور برتر محور کسب‌وکار» را در جشنواره فاوا کسب کرد

مديرفني آي گپ، امنيت را يکي از برتري‌هاي اصلي اين پيام رسان مي‌داند

فعاليت نيمي از شرکت‌هاي دانش‌بنيان خوزستان در حوزه نفت/انتقاد ازبي‌توجهي به مهاجرت نيروي انساني

آجرهايي که در ماه گرما و برق توليد مي‌کنند!

36 نشريه علمي موفق به کسب "ضريب تاثير" شده‌اند
مشخصات فني فولکس واگن پولو و گلف گازسوز منتشر شد
تعداد بازدید : 20

روند فعلی حاکم بر دنیای حمل‌و‌نقل و خودرو نشان می‌دهد که آینده از آنِ خودروهای برقی و هیبریدی است؛ اما این موضوع بدان معنا نیست که توسعه و کار روی پیشرانه‌های احتراق داخلی باید متوقف شود؛ چرا که به دلیل نبود زیر ساخت‌ها و بسیاری شرایط دیگر فعلا و برای سال‌های آینده عمومیت قوای محرک خودروها در اختیار پیشرانه‌های احتراق داخلی خواهد بود.

volkswagen golf gti

گروه فولکس واگن با وجود ترسیم آینده‌ی محصولات خود به‌صورت برقی و هیبریدی، همچنان برای بهبود عملکرد پیشرانه‌های احتراق داخلی خود نیز تلاش می‌کند. فولکس واگن به مشتریانی که مصرف کم خودروهای دیزلی tdi را بدون معایب آن‌ها می‌خواهند، خودروهای بنزین‌سوزی را عرضه می‌کند که توانایی کار کردن با گاز طبیعی فشرده شده را نیز دارند.

vw tgi cars

سری جدید از محصولات فولکس واگن با کد tgi در بازار شناخته می‌شوند و تاکنون مدل‌های مختلفی از خودروها با پیشرانه‌ی tgi به بازار عرضه شده‌اند که از بین آن‌ها می‌توان به سئات آرونا tgi و مدل جدید اشکودا اکتاویا g-tec اشاره کرد. آلمانی‌ها در ادامه برای توسعه‌ی محصولات گازسوز خود دو مدل گلف tgi و پولو tgi را نیز به این لیست اضافه کرده‌اند. پیشرانه‌ی مورد استفاده در این خودروها از نوع 1 لیتری 3 سیلندر است که می‌تواند 90 اسب بخار قدرت تولید کند. این مدل‌ها دارای دو مخزن گاز هستند و اکنون مدل جدید، مخزن سومی را نیز با ظرفیت 16.5 لیتر دارد. اضافه شدن مخزن سوم، ظرفیت کلی حمل گاز در این خودروها را به 91.5 لیتر می‌رساند.

فولکس پولو volkswagen polo 2018

بر اساس تست‌های wltp، فولکس واگن پولو tgi در دنیای واقعی می‌تواند با اتکا به مخازن گاز cng خود تا 368 کیلومتر مسافت را طی کند. برای مدل گلف نیز یک پیشرانه‌ی tgi با حجم موتور 1.5 لیتری در نظر گرفته شده است که چهار سیلندر بوده و در هر 100 کیلومتر به‌طور میانگین به 3.5 تا 3.6 کیلوگرم گاز cng نیاز دارد. این پیشرانه همراه خود توربوشارژری از نوع ظرفیت متغیر نیز می‌بیند که قدرت نهایی را به 130 اسب بخار می‌رساند. گلف در مقایسه با پولو می‌تواند 80 کیلومتر مسافت بیشتری را طی کند و میزان انتشار گازهای گلخانه‌ای آن تنها 95 گرم در هر کیلومتر خواهد بود.

فولکس پولو volkswagen polo 2018

طبق اعلام فولکس واگن تولید و فروش خودروهای cng سوز مزایای زیادی دارد که مهم‌ترین آن‌ها مصرف سوخت کم‌تر در مقایسه با پیشرانه‌های دارای حجم موتور مشابه و دیگری کاهش 25 درصدی آلایندگی این پیشرانه‌ها است.

تاریخ درج : 1397/11/20
منبع خبر : www.zoomit.ir
نام : شهر :