دانش آی آر

ماینینگ باکس کاشی سنتی

وانیل کوکی ربات فنآوری اطلاعات افرنگ

شناسايي شکل جديدي از آلودگي پلاستيکي با شباهت به سنگ‌ريزه

اولين تصاوير رسمي از کابين پورشه تايکان منتشر شد

اوپل کورسا e، اولين خودروي الکتريکي رالي

نخستين گوشي هوشمند 5g نوکيا سال 2020 با قيمت اقتصادي معرفي مي‌شود

اروپا مي‌تواند انرژي کل جهان را با باد تامين کند

اولين گام فيس بوک در مقوله‌ي خواندن افکار بشري

دليل جنگ اقتصادي ژاپن و کره جنوبي چيست؟

آيا سرويس هم‌پيمايي اوبر مي‌تواند ناجي اين شرکت باشد؟

ستاره ونک از دنياي فريبنده قاره سبز جهان، اروپا مي‌نويسد

نقاط ضعف و قوت مرسدس بنز g کلاس 2019

اختلال گسترده اينترنت رفع شد [به‌روزرساني: واکنش وزير]

آيا واقعيت مجازي و واقعيت افزوده به فناوري‌هاي مخربي تبديل مي‌شوند؟

پردازنده کرين 990 هواوي 15 شهريور از راه مي‌رسد

بنيانگذار هوآمي خبر از توسعه شيائومي مي بند 5 داد

داروينيسم کوانتومي نخستين آزمايش‌ها را پشت سر گذاشت

منتخب‌ عکس‌هاي علمي هفته از نگاه زوميت

حجم بالاي پيش سفارش گلکسي نوت 10، خرده‌فروشان را با مشکل مواجه کرده است

استارتاپ برتر حوزه معرفي مشاغل روستايي معرفي شد

انجام جراحي قلب با روش نوين در بيمارستان‌هاي آمريکا

اولين پروژه تحقيقاتي مشترک دانشگاه‌هاي "علوم بهزيستي" و "لايپزيک آلمان" کليد خورد
مشخصات فني فولکس واگن پولو و گلف گازسوز منتشر شد
تعداد بازدید : 21

روند فعلی حاکم بر دنیای حمل‌و‌نقل و خودرو نشان می‌دهد که آینده از آنِ خودروهای برقی و هیبریدی است؛ اما این موضوع بدان معنا نیست که توسعه و کار روی پیشرانه‌های احتراق داخلی باید متوقف شود؛ چرا که به دلیل نبود زیر ساخت‌ها و بسیاری شرایط دیگر فعلا و برای سال‌های آینده عمومیت قوای محرک خودروها در اختیار پیشرانه‌های احتراق داخلی خواهد بود.

volkswagen golf gti

گروه فولکس واگن با وجود ترسیم آینده‌ی محصولات خود به‌صورت برقی و هیبریدی، همچنان برای بهبود عملکرد پیشرانه‌های احتراق داخلی خود نیز تلاش می‌کند. فولکس واگن به مشتریانی که مصرف کم خودروهای دیزلی tdi را بدون معایب آن‌ها می‌خواهند، خودروهای بنزین‌سوزی را عرضه می‌کند که توانایی کار کردن با گاز طبیعی فشرده شده را نیز دارند.

vw tgi cars

سری جدید از محصولات فولکس واگن با کد tgi در بازار شناخته می‌شوند و تاکنون مدل‌های مختلفی از خودروها با پیشرانه‌ی tgi به بازار عرضه شده‌اند که از بین آن‌ها می‌توان به سئات آرونا tgi و مدل جدید اشکودا اکتاویا g-tec اشاره کرد. آلمانی‌ها در ادامه برای توسعه‌ی محصولات گازسوز خود دو مدل گلف tgi و پولو tgi را نیز به این لیست اضافه کرده‌اند. پیشرانه‌ی مورد استفاده در این خودروها از نوع 1 لیتری 3 سیلندر است که می‌تواند 90 اسب بخار قدرت تولید کند. این مدل‌ها دارای دو مخزن گاز هستند و اکنون مدل جدید، مخزن سومی را نیز با ظرفیت 16.5 لیتر دارد. اضافه شدن مخزن سوم، ظرفیت کلی حمل گاز در این خودروها را به 91.5 لیتر می‌رساند.

فولکس پولو volkswagen polo 2018

بر اساس تست‌های wltp، فولکس واگن پولو tgi در دنیای واقعی می‌تواند با اتکا به مخازن گاز cng خود تا 368 کیلومتر مسافت را طی کند. برای مدل گلف نیز یک پیشرانه‌ی tgi با حجم موتور 1.5 لیتری در نظر گرفته شده است که چهار سیلندر بوده و در هر 100 کیلومتر به‌طور میانگین به 3.5 تا 3.6 کیلوگرم گاز cng نیاز دارد. این پیشرانه همراه خود توربوشارژری از نوع ظرفیت متغیر نیز می‌بیند که قدرت نهایی را به 130 اسب بخار می‌رساند. گلف در مقایسه با پولو می‌تواند 80 کیلومتر مسافت بیشتری را طی کند و میزان انتشار گازهای گلخانه‌ای آن تنها 95 گرم در هر کیلومتر خواهد بود.

فولکس پولو volkswagen polo 2018

طبق اعلام فولکس واگن تولید و فروش خودروهای cng سوز مزایای زیادی دارد که مهم‌ترین آن‌ها مصرف سوخت کم‌تر در مقایسه با پیشرانه‌های دارای حجم موتور مشابه و دیگری کاهش 25 درصدی آلایندگی این پیشرانه‌ها است.

تاریخ درج : 1397/11/20
منبع خبر : www.zoomit.ir
نام : شهر :