دانش آی آر

ماینینگ باکس کاشی سنتی

وانیل کوکی ربات فنآوری اطلاعات افرنگ

مجتمع آموزشی شایگان

حراج فسيل دايناسور تي رکس در ebay، صداي دانشمندان را درآورد

نسل جديد مرسدس بنز gls معرفي شد

3 موزه مهم ايروان که هر گردشگري در سفر به ارمنستان بايد ببيند

استخراج خون از اسبي 42 هزار ساله با هدف شبيه‌سازي آن

گران‌ترين مدل بي ام و سري 7 جديد، 300 هزار دلار قيمت مي‌خورد

مدل 85 اينچ سرفيس هاب 2s مايکروسافت رونمايي شد

خريد گوشي شيائومي در فروشگاه شيراز مارکت

نگاهي عميق به بي ام و سري 8 کانورتيبل مدل 2019

ساخت کامپيوترهاي دوهسته‌اي درون سلول‌هاي انساني

مهم‌ترين سوغاتي‌هاي باکو کدامند؟

هرآنچه درباره استاندارد pcie 4.0 مي‌دانيم

سوبارو اوتبک مدل 2020 رونمايي شد

سبک زندگي آينده‌ي سياره‌ ما را مشخص مي‌کند

دوربين اصلي آيفون 2019 احتمالا به لنز فوق عريض مجهز مي‌شود

فروش گلکسي اس 10 طي هفته اول عرضه در آمريکا، رکورد گلکسي اس 9 را شکست

افشاي اطلاعات حساس رانندگان يکي از تاکسي‌هاي اينترنتي ايراني

نجات از سياه‌ چاله؛ امکان‌پذير، اما خطرناک

ميزان فروش آيفون در سه‌ماهه‌ي دوم 2019، کمتر از حدانتظار بوده است

تقدير از دستاوردهاي زنان در حوزه علم با عنوان جايزه "مريم ميرزاخاني"

برترين دانشگاه‌هاي آمريکا در رشته "مهندسي پزشکي" کدامند؟
راهنماي انتخاب رنگ براي کمپين بازاريابي
تعداد بازدید : 43

گزارش سرویس رسانه‌ای cnbc در مورد تبلیغات گوگل به‌تازگی منتشر شده است و خبر مهم آن، لغو محدود ممنوعیت تبلیغات ارز رمزنگاری شده است. این رفع محدودیت، به صرافی‌های قانونی ارزهای دیجیتال امکان می‌دهد تا تبلیغات مورد نظر خود را در کشورهای آمریکا و ژاپن از سیستم تبلیغات گوگل خریداری کنند. این لغو محدودیت،‌ از  9 مهر (ماه آینده‌ی میلادی) اجرایی می‌شود.

ممنوعیت تبلیغات ارزهای دیجیتال از فروردین امسال (ماه مارس سال میلادی) اعلام شد. این محدودیت به‌خاطر افزایش بی‌رویه‌ی تبلیغات سکه‌های دیجیتال (ico) و دشواری تشخیص کلاهبردارها از فعالان قانونی لحاظ شد. البته گوگل هنوز هم تبلیغات ico را قبول نخواهد کرد؛ چرا که آنها را روش‌هایی بدون قانون محکم برای جذب سرمایه می‌داند. علاوه بر این موارد،‌ تبلیغات کیف پول‌های ارزهای رمزنگاری شده و مشاوره‌ی تجارت این ارزها نیز در گوگل ممنوع خواهد ماند.

دلیل رفع محدودیت توسط گوگل هنوز مشخص نیست؛ اما به‌نظر می‌رسد این شرکت به این نتیجه رسیده است که هایپ (hyip) دروغین پیرامون ارزهای دیجیتال و افزایش ناگهانی قیمت آنها،‌ تقریباً به پایان رسیده است. فیسبوک که اولین محدودیت گسترده در برابر تبلیغات ارزهای دیجیتال را از دی ماه 1396 (ژانویه‌ی 2018) اجرا کرد، در خرداد امسال (ماه ژوئن) محدودیت‌های خود را برای برخی تبلیغات این ارزها برداشت.

البته فیسبوک نیز هنوز تبلیغات ico را ممنوع قلمداد می‌کند و از شرکت‌ها می‌خواهد تا قبل از تبلیغات در مورد ارزهای دیجیتال، فرم‌های مخصوص آن را پر کرده و فرآیند تأیید را سپری کنند. در نهایت به‌نظر می‌رسد گوگل نیز حاضر به از دست دادن دلارهای باارزش تبلیغات نشده است.

تاریخ درج : 1397/07/05
منبع خبر : www.zoomit.ir
نام : شهر :