اخبار
منبع : digiato.com

به تازگی شرکت اپل تبلیغی برای آیفون 10 ساخته و در آن گرانترین آیفون را به یک استودیوی عکسبرداری حرفه‌ای تشبیه کرده است که کاربران می‌توانند آن را همیشه در جیب خود به همراه داشته باشند.

در این تبلیغ یک دختر جوان در ایستگاه قطار نشان داده می‌شود که قصد دارد از خود سلفی بگیرد. ناگهان یک سری تجهیزات نوری که عکاسان در استودیوی عکسبرداری حرفه‌ای از آنها استفاده می‌کنند، یکی یکی پدیدار می‌شوند تا این دختر را در گرفتن سلفی بهتر یاری کنند.

تبلیغ جدید به سیستم «portrait lighting» یا «نورپردازی پرتره» اشاره دارد که در دوربین‌ گوشی‌ های آیفون 10 و آیفون 8 پلاس به کار رفته است. این قابلیت سه حالت مختلف نورپردازی را برای کاربر فراهم می کند که عبارتند از: «نور استودیو» برای روشن کردن چهره یا شی، «نور کانتور» برای تغییر هایلایت و سایه به منظور برجسته کردن ویژگی های چهره و «نور استیج» که فرد را در برابر یک پس زمینه مشکی قرار می دهد. این افکت را می توان پس از ثبت نیز اصلاح کرده یا به کلی حذف کرد.

گفتنی است این افکت ها فیلتر های ساده نیستند و با استفاده از سیستم دوربین دو گانه و پردازش تصویر بلادرنگ اعمال می شوند.

به نظر می‌ رسد اپل کمپین تبلیغاتی خاصی برای ویژگی‌ نورپردازی پرتره در نظر گرفته باشد چرا که تا به حال چندین ویدیو از این قابلیت منتشر شده است و بارها این قابلیت به رخ کاربران کشیده شده است. چندی پیش کمپانی کوپرتینویی در یک تیزر دیگر ادعا می‌کرد که تصاویر پرتره‌ای که با آیفون گرفته می‌شوند کیفیت بالاتری نسبت به دیگر پرتره‌ های دارند چرا که این گوشی‌ها با استفاده از ویژگی portrait lighting به خصوص خود می‌توانند، شرایطی شبیه به استودیو‌های عکاسی فراهم آورده و ‌به عکس‌ های گرفته شده، یک فاکتور منحصر به فرد و دراماتیک اضافه کنند.


طراحی وب سایتفروشگاه اینترنتیطراحی فروشگاه اینترنتیسیستم مدیریت تعمیر و نگهداریسامانه تعمیر و نگهداری PM سامانه جمع آوری شناسنامه کامپیوتر سیستم جمع آوری شناسنامه کامپیوتر سیستم مدیریت کلان IT طراحی وب سایت آزانس املاک وب سایت مشاورین املاک طراحی پورتال سازمانی سامانه تجمیع پاساژ آنلاین پاساژ مجازی



جدیدترین اخبار

نام : *

پیغام : *

 
سیستم تعمیر و نگهداری بهبود - PM