اخبار
منبع : www.zoomit.ir

سدان پهن‌پیکر و لوکس کادیلاک ct6 اولین محصول برند آمریکایی پس از انتصاب یوهان دنیسچن به ریاست شرکت است که از مشخصه‌هایی مثل قدرت‌رسانی به چرخ‌های عقب بهره می‌برد. این ویژگی در طول سال‌های متمادی برای سدان‌های فول‌سایز کادیلاک استفاده نمی‌شد. از زمان معرفی رسمی ct6 در نمایشگاه خودروی نیویورک 2015 و همینطور آغاز عرضه آن از سال 2016، شاهد تحولاتی در قوای‌ محرکه و پیشرانه‌ی آن بوده‌ایم؛ زمانی که مدل سال 2016 این خودرو با پیشرانه 2.0 لیتری توربو 4 سیلندر خطی با قدرت 256 اسب‌ بخار عرضه شد و پس از آن، به ترتیب نسخه‌های تمام چرخ محرک 3.0 لیتری، 3.6 لیتری توربو با ساختار v6 هم روانه بازار شدند.

کادیلاک ct6 v-sport سال 2019

سال 2017 نقطه آغاز معرفی نسخه‌‌ی پلاگین هیبریدی ct6 بود و پس از آن بیشتر شاهد تغییرات ایمنی و طراحی فضای داخلی این محصول بودیم. حالا زیرمجموعه جنرال موتورز، پیشرانه‌‌ای از نوع v8 برای لوکس خودش در نظر گرفته است که در قوی‌ترین مدل، قدرت 550 اسب‌ بخار و گشتاور 850 نیوتن‌متر تولید می‌کند. طبق گزارش رسمی، پروژه طراحی و توسعه پیشرانه جدید از پایه انجام شده است و مهندسان سعی کرده‌اند علاوه بر حفظ ساختار جمع‌وجور و فشردگی، نهایت بازدهی و کارایی را حاصل کنند. این پیشرانه از ساختاری موسوم به «hot v» استفاده می‌کند که با سایر محصولات خانواده v8 تفاوت دارد و در آن، اگزوز از شیار‌های بین سرسیلندر خارج می‌شود. همچنین کارشناسان کادیلاک از دو توربوشارژر تویین در خروجی پیشرانه استفاده کرده‌اند تا علاوه بر اشغال فضای کمتر، از تأخیر توربو یا توربو لگ جلوگیری شود. 

کادیلاک ct6 v-sport سال 2019

وزن پیشرانه v-اسپرت، به لطف استفاده از آلومینیوم برای بلوک و پیستون‌ها کاهش یافته است و همچنین میل‌لنگ و پیستون‌هایی از جنس فولاد مصنوعی، فشار 139 هزار پاسکالی حاصل از قدرت تقویتی توربو را مهار می‌کنند. 

توربوشارژرها از اینترکولر آب-به-هوا برای خنک‌سازی هوای حاصل استفاده می‌کنند تا در حجمی مشخص، اکسیژن بیشتری حاصل شود و قدرت خروجی به حداکثر برسد. کارشناسان کادیلاک ادعا می‌کنند که این سیستم، دمای هوای تقویتی حاصل را تا بیش از 74 درجه سانتی‌گراد کاهش می‌دهد.

پیشرانه کادیلاک ct6 v-sport سال 2019

جُردن لی، مهندس ارشد پیشرانه شرکت کادیلاک، در زمان معرفی خودروی ct6 v-اسپرت گفت:

طراحی یک پیشرانه کاملا جدید از آغاز، بهترین راه برای رسیدن به قدرت مورد نیاز برای این خودرو بود.

کادیلاک ct6 v-sport سال 2019

سدان آمریکایی قدرت حاصل را به کمک جعبه‌دنده‌ی 10 سرعته اتوماتیک منتقل می‌کند و از دیفرانسیل عقب ضد لغزش به‌منظور ایجاد چسبندگی و ثبات بیشتر کمک می‌گیرد. همچنین دمپرهای کنترل‌کننده مغناطیسی (magnetic ride control) فرمان‌پذیری و سواری تیزتری رقم می‌زنند و ترمز‌های 19 اینچی برند برمبو هم وظیفه توقف ct6 جدید را بر عهده دارند.

cadillac ct6 v-sport

سدان ct6 v-اسپرت، جلوپنجره‌ی مشبک دارد و با چراغ‌های led، نوارهای شیشه‌ای مشکی دور پنجره‌ها و سوار بر چرخ‌های 20 اینچی مخصوص با تایرهای تابستانی عرضه می‌شود. آستانه‌ی قیمت این محصول، نزدیک به 60 هزار دلار خواهد بود.


طراحی وب سایتفروشگاه اینترنتیطراحی فروشگاه اینترنتیسیستم مدیریت تعمیر و نگهداریسامانه تعمیر و نگهداری PM سامانه جمع آوری شناسنامه کامپیوتر سیستم جمع آوری شناسنامه کامپیوتر سیستم مدیریت کلان IT طراحی وب سایت آزانس املاک وب سایت مشاورین املاک طراحی پورتال سازمانی سامانه تجمیع پاساژ آنلاین پاساژ مجازی



جدیدترین اخبار

نام : *

پیغام : *

 
سیستم تعمیر و نگهداری بهبود - PM