اخبار
منبع : http://tehranalef.com
آئودیr8  همواره یک سوپرخودرو پیشگام بوده است. دیگر سوپرخودروها به نسبت آن، سرکش تر و خطرناک تر بوده و استفاده از آنها دارای  ریسک بیشتر و توجیه کمتری است.

 به طور مثال، خالی شدن باطری وقتی در حالت خاموش و پارک هستند از مشکلات آنها می باشد. موتورشان را هم باید مرتباً برای تعویض شمع باز کرد. در واقع، صاحبان این سوپرخودروها بیشتر مثل متصدیان حیوانات باغ وحش هستند تا راننده. سواری با آنها  مثل پاداشی استثنایی است که تنها پس از انجام تمام کارهای مربوط به نگهداری و تیمار کردن نصیب راننده می شود.

r8 اما اینگونه نیست. این به خاطر عملکرد عالی و  برخورداری از ساختاری آلومینیومی است كه نسبتاً مشابه آئودی های عادی هم هست.



به گزارش تهران الف مدل جدید r8 با عنوان 2014 audi r8 v-10 plus، دارای موتوری با ویژگی  plus است. منظور از plus در اینجا، 25 اسب بخار توان اضافی برای موتورهای 5.2 لیتر v-10 می باشد. اساس این موتور از کلاس موتورهای لامبورگینی مدل گالاردو lp560-4 می باشد. فنرها و کمک فنرهای این آئودی هم نسبت به قبل سفت تر  و به شدت انعطاف ناپذیر می باشند؛ که این امر باعث کاهش تکان های ناگهانی در حین حرکت می گردد.

 اما بزرگترین تغییر صورت گرفته در r8، استفاده از  یک گیربکس جدید اتوماتیک هفت-سرعته با کلاچ دوگانه (dual-clutch) می باشد که استرونیک (s tronic)خوانده می شود. این گیربکس جدید با گیربکس های دستی عمل کننده به شکل اتوماتیک (automated-manual transmission) که آنها را آرترونیک (r tronic) می نامند جایگزین شده است. 

به گفته آئودی، با این جایگزینی، اینک تعویض دنده روان تر و مؤثرتر انجام می گیرد. جهت رسیدن به حداکثر شتاب، گیربكس استرونیک، دارای  یک سامانه کنترل حرکت از سکون (launch control) می  باشد، که دور موتور را پیش از درگیرکردن کلاچ در دنده1، در4500دور در دقیقه  نگه می دارد. در کتابچه راهنمای r8 توصیه شده است که پیش از  استفاده از این سامانه ، یک جاده خلوت و خالی انتخاب شود، زیرا ممکن است این امر منجر به جلب توجه ناخواسته دیگران گردد! 



این آئودی با زمان شتاب صفر تا صد 3.5 ثانیه و  طی یک چهارم مایل(400 متر) در 11.4 ثانیه با سرعت 203 کیلومتر در ساعت ، مطمئنا خودرویی است که توجه همگان را به خود جلب می كند. گفتنی است به نسبت مدل r8 قبلی، این خودرو  صفر تا صد و یک چهارم مایل را، 0.2 ثانیه سریعتر طی می نماید.

به علاوه نسخه پلاس(plus) از دیسک های ترمز کربنی-سرامیکی استاندارد بهره می برد. گرچه ترمزهای این خودرو  در ابتدا کمی مشکل دارند، اما پس از چند بار ترمز کردن عملکرد آنها به طور قابل ملاحظه ای بهبود می یابد. همچنین آئودی مدعی است طراحی های ظریف داخلی و خارجی انجام شده روی اجزاء مختلف این خودرو  که از جنس الیاف کربن می باشند، صرفا برای زیبایی نیست؛ بلکه در واقع برای کاستن وزن آن است. وزن مدل جدید 1595کیلوگرم است، که  30 کیلوگرم کمتر از مدل قبلی است.    

 تغییرات دیگری که در سری 2014 می توان از آنها نام برد، شامل چراغ های عقب و جلو led، طراحی اصلاح شده گریل های جلو (هواکش مشبک جلو رادیاتور)، و استفاده از سراگزوزهای مدور می باشند. قیمت پایه این خودرو، 187000 دلار  تعیین شده است.

طراحی وب سایتفروشگاه اینترنتیطراحی فروشگاه اینترنتیسیستم مدیریت تعمیر و نگهداریسامانه تعمیر و نگهداری PM سامانه جمع آوری شناسنامه کامپیوتر سیستم جمع آوری شناسنامه کامپیوتر سیستم مدیریت کلان IT طراحی وب سایت آزانس املاک وب سایت مشاورین املاک طراحی پورتال سازمانی سامانه تجمیع پاساژ آنلاین پاساژ مجازی



جدیدترین اخبار

نام : *

پیغام : *

 
سیستم تعمیر و نگهداری بهبود - PM