اخبار
منبع :
‌اگر یاد بگیریم ، احساسات دیگران را درك كنیم ، مشكلات ارتباطی با دیگران تا حد بسیار زیادی حل می شود .
یك روانشناس بالینی در همایش تكریم بیماران، به كاركنان بیمارستانی از جمله پرستاران تاكید كرد كه از بلند صحبت كردن با بیماران خودداری كنند.
دكتر مریم بختیاری‌ افزود :‌ نتایج یك مطالعه نشان داده بیشتر جراحانی كه از آنها شكایت شده تون صدای بالایی داشته و بلند صحبت می كرده اند.
بختیاری گفت:‌ كیفیت صدا در برقرار كردن یك ارتباط خوب و موثر با بیمار در محیط بیمارستانی بسیار مهم است.
وی همچنین توصیه كرد كه در هنگام صحبت كردن با بیمار از بكار بردن جملاتی مثل "مشكل خودت است"‌،‌ "تو هیچ وقت به من گوش نمی دهی"‌و "تو می بینی كه سعیم را می كنم"‌ باید خودداری كرد.
به گزارش ایرنا، وی گفت:‌ متاسفانه این اظهارات را خیلی از كادر بیمارستانی در موقع صحبت با بیماران می شنویم .
وی همچنین به درك كردن احساس دیگران تاكید كرد و اظهارداشت :‌ در اكثر مواقع شكایات بیماران از محیط بیمارستان و یا عملكرد كاركنان از جمله پرستاران به این علت است كه احساساتشان ، درك نمی شود .
وی با بیان اینكه ‌انسان ها بیشتر مواقع دوست دارند كه از احساسات خودشان بگویند ، تاكید كرد :‌اگر یاد بگیریم ، احساسات دیگران را درك كنیم ، مشكلات ارتباطی با دیگران تا حد بسیار زیادی حل می شود .
همایش یكروزه تكریم بیماران و تقدیر از كادر پرستاری و پیراپزشكی مراكز درمانی امروز سه شنبه در تالار همایش های امام خمینی (رة) دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی برگزار شد .

طراحی وب سایتفروشگاه اینترنتیطراحی فروشگاه اینترنتیسیستم مدیریت تعمیر و نگهداریسامانه تعمیر و نگهداری PM سامانه جمع آوری شناسنامه کامپیوتر سیستم جمع آوری شناسنامه کامپیوتر سیستم مدیریت کلان IT طراحی وب سایت آزانس املاک وب سایت مشاورین املاک طراحی پورتال سازمانی سامانه تجمیع پاساژ آنلاین پاساژ مجازی



جدیدترین اخبار

نام : *

پیغام : *

 
سیستم تعمیر و نگهداری بهبود - PM